- La un an de la lansarea licitației pentru execuție, niciunul dintre cele trei loturi ale Autostrăzii Ploiești – Buzău încă nu are contract de execuție semnat, dar pentru primele două tronsoane semnarea contractelor poate fi doar o chestiune de câteva zile.
- În schimb, pentru al treilea lot, atribuirea este și mai întârziată.
Toate cele trei loturi au șanse reale de execuție până în august 2026 pentru a „prinde” finanțarea prin PNRR. Autostrada Ploiești – Pașcani (320 km) este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din Europa inclus în PNRR.
Lotul 1 Dumbrava – Mizil (21 km)
Constructor Asocierea Pizzarotti – Retter
„Contractul pentru Lotul 1 al Autostrăzii Ploiești-Buzău urmează să fie, în curând, semnat! Câștigătorul inițial al licitației pentru Lotul 1 a fost din nou validat. CNSC a respins astăzi contestația depusă de un alt participant și a decis că Asocierea româno-italiană poate semna contractul pentru construcția celor 21 de km ai Lotului Dumbrava-Mizil”, spunea ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu în data de 26 mai.
Lotul 2 Mizil – Pietroasele (28 km)
Asocierea româno-bulgară Coni-Trace
Este lotul cu cea mai „avansată” procedură de atribuire, CNSC respingând contestația Strabag în urmă cu o lună. Semnarea contractului este practic, o formalitate, o chestiune de doar câteva zile.
Lotul 3 Pietroasele – Buzău (14 km)
Este cel mai întârziat lot, de o lună și jumătate în procedură de reevaluare după decizia CNSC.
Citește și CNAIR va semna contractul pentru Autostrada Ploiești - Buzău, pentru tronsonul Dumbrava - Mizil
- Facebook.com/actualitateaprahoveana.ro
- instagram.com
- twitter.com
- Google Business
- Youtube Actualitatea
- TikTok Actualitatea Prahoveană