Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Actual

elevi agresiviÎn cursul acesti luni, Şcoala Naţională de Studii Politicice şi Administrative a realizat un sondaj de opinie în rândul cadrelor didactice cu privire la relaţia acestora cu elevii din învăţământul preuniversitar. Rezultatul a fost că 30% dintre profesori se confruntă cu o atitudine necuviincioasă din partea elevilor.

 

Elevi faţă de profesori

Astfel, 7% dintre profesorii intervievaţi au spus că, în şcoala sau în liceul unde predau, se confruntă în foarte mare măsură cu o atitudine necuviincioasă din partea elevilor. Alţi 26% au afirmat că acest lucru se întâmplă în mare măsură. Numai 17% dintre cadrele didactice intervievate au spus că nu s-au confrutat deloc cu o atitudine nepotrivită din partea elevilor, titrează realitatea.net.

Profesori faţă de elevi

Totodată, 1% dintre cadrele didactice care au participat la sondaj au spus că, în şcolile şi liceele unde predau, se confruntă în foarte mare măsură cu o atitudine agresivă a profesorilor în relaţiile cu elevii, iar 6% au spus că acest lucru se întâmplă în mare măsură. Pe de altă parte, 16% dintre profesorii intervivaţi au susţinut că această problemă a fost identificată ca fiind prezentă în mică măsură, 28% în foarte mică măsură şi 47% nu au sesizat o astfel de dificultate în unităţile de învăţământ unde predau.

Relaţii tensionate

Relaţiile tensionate dintre elevi au fost indicate ca o problemă care este prezentă în foarte mare măsură în şcolile sau liceele în care predau de 4% dintre cadrele didactice intervievate, iar în mare măsură, de 21% dintre acestea. Doar 20% dintre respondenţi au declarat că în unităţile lor de învăţământ nu se confruntă cu o astfel de problemă.
Doar 1% dintre profesori au recunoscut relaţii tensionate în foarte mare măsură cu celelalte cadre didactice din instituţiile în care predau, 9% în mare măsură, 19% - în mică măsură, 30% - în foarte mică măsură, iar 41% dintre profesori au susţinut că nu au relaţii tensionate cu actualii colegi de catedră, mai precizează sursa citată.

Siguranţa în şcoală

Siguranţa scăzută în şcoală a fost menţionată ca o problemă cu care se confruntă în foarte măsură de 4% dintre respondenţi, iar în mare măsură, de 15% dintre aceştia. 24% dintre cadrele didactice intervievate au spus că siguranţa scăzută este o problemă cu care se confruntă în mică măsură în unităţile de învăţământ unde predau, 25% - în foarte mică măsură, iar 32% - deloc.

Atitudinea elevilor în şcoală

Jumătate dintre respondenţi au auzit, anul trecut, în unităţile lor de învăţământ, des şi foarte des, de cazuri în care elevii să fumeze în şcoală, 37% - rar şi foarte rar, iar 13% - deloc.
Totdată, 28% dintre cadrele didactice participante la sondaj au declarat că, în şcolile lor, au auzit anul trecut, des şi foarte des, de cazuri de elevi care să fie ameninţaţi sau loviţi de alţi elevi, 53% - rar şi foarte rar, iar 18% - deloc, mai relatează sursa citată.
De asemenea, 9% dintre profesori au auzit, anul trecut, des şi foarte des, în şcolile lor, de profesori ameninţaţi sau loviţi de elevi, 35% - rar şi foarte rar, iar 55% - deloc. Totodată, 5% dintre profesori au spus că au auzit des şi foarte des de cazuri de elevi ameninţaţi sau loviţi de profesori, 29% - rar şi foarte rar, iar 65% - deloc.
În plus, 6% dintre cadrele didactice intervievate au spus că în şcolile lor au auzit des şi foarte des de cazuri de elevi care să consume droguri, 20% - rar şi foarte rar, iar 72% - deloc.
Cercetarea a fost realizat în perioada 15-18 ianuarie pe un eșantion național format din 820 de cadre didactice din învăţământul preuniversitar de le toate cele trei niveluri: primar, gimnazial şi liceal. Marja de eroare este de ± 3,5%.

„Aceasta este realitatea!"

Reprezentanţii Inspectoratului Şcolar Prahova, confirmă că această situaţie reflectă şi realitatea din judeţ. „Aceasta este realitatea! Este un fenomen general. Există elevi care nu au un comportament corespunzător în instituţiile de învăţământ, la orice nivel şi indiferent de situaţia materială. Din punctul meu de vedere, este numai o problemă de educaţie în familie. Responsabilitatea aparţine părinţilor care trebuie să se ocupe şi de comportamentul copiilor lor", ne-a declarat prof Horia Toma, inspector şcolar general din cadrul IŞJ Prahova.

Back To Top