Categorie: Actual

gustari de searaPoţi să uiţi de regula "nicio masă după ora 6 seara", pentru că sunt câteva alimente minune care te pot ajuta. Ele sunt alimente bogate în proteine, care aduc organismului nutrienţii necesari fără să crească nivelul zahărului în sânge. Astfel, organismul va continua să ardă grăsimile în loc să le depoziteze.

Calciul este unul dintre cele mai bune minerale care luptă împotriva grăsimilor. Iaurtul este o sursă excelentă de calciu. Fara calciu, organsimul va începe să elibereze un hormon numit calcitriol ce va încuraja organismul să acumuleze grăsimea. Pentru gustarea de seară, alege un iaurt simplu, fără zaharuri şi grăsimi.

Fructele de avocado sunt o sursă de fibre, deci fructe ideale pentru gustarea de seară. Având în vedere conţinutul de grăsimi monosaturate, un avocado ar trebui să fie doar o gustare ocazională.

Pentru că tot vorbeam de fructe, fructele de pădure pot fi cea mai potrivită gustare de seară pentru cei care doresc să ciugulească ceva dulce fără mult zahăr şi grăsimi. Mâncăciosul primeşte în schimb, o portie generoasă de fibre, esenţiale în pierderea kilogramelor. Specialiştii spun că murele, afinele şi zmeura sunt fructele de pădure cu cel mai ridicat conţinut de fibre.

Fără să întreci măsura atunci când începi să ronţăi migdale! Astfel le poţi include în lista gustărilor permise la ore târzii. Migdalelele conţin proteine, fibre şi acizi grasi Omega 3 - combinaţia de fibre şi proteine stimulează metabolismul, astfel încât să fie mai eficient în arderea grăsimilor şi caloriilor.

Carnea de curcan conţine aminoacidul numit leucină - el joaca un rol important în protejarea musculaturii în perioada în care corpul pierde în greutate (perioade de dietă), forţând organismul să caute energie în depozitele de grăsime. Bogată în proteine, carnea de curcan este o gustare săţioasă.

Back To Top