Categorie: Actual

telefonul-pacientuluiDacă sunteţi nemulţumit de modul în care aţi fost tratat de către un medic, în vreun spital ori aveţi nemulţumiri cu privire la condiţiile dintr-o unitate medicală şi vreţi să-l reclamaţi, de acum este suficient să daţi un telefon. Luni, Coaliţia Organizaţiilor Pacienţilor cu Afecţiuni Cronice a lansat Telefonul Pacientului.

Pacienţii români pot semnala problemele cu care se confruntă în instituţiile medicale şi neregulile din sistemul de sănătate, titrează rtv.net.

„Traversăm o perioadă de schimbări în sistemul de sănătate, schimbări care trebuie atât înţelese de pacienţii români, dar şi adaptate nevoilor lor. Zilnic, timp de opt ore, cineva va răspunde la numărul de telefon 0800.800.242, apel gratuit. Oricine poate apela la acest număr. Cel care consideră că i s-au încălcat drepturile pacientului, cei care au fost nemulţumiţi de serviciile medicale, pot cere ajutor aici. Dacă sunt anumite reclamaţii la care persoana de la telefon nu poate răspunde sau dacă trebuie să mergem la un anumit decident pentru a ne consulta, atunci problemele respective vor fi sintetizate pe categorii de priorităţi şi vom merge noi pentru a le semnala. De asemenea, se va face şi monitorizarea pentru ca omului să-i dăm şi-un răspuns. Acest telefon este foarte important pentru că problemele noastre pe linie de drepturi sunt diverse", a declarat pentru rtv.net, Gheorghe Tache, preşedintele COPAC.

Back To Top