• Un caz aparte despre care fanii mașinilor electrice nu prea vorbesc a avut loc acum ceva vreme în SUA.
• Un client a cumpărat de la licitație câteva modele Tesla Roadster care erau abandonate în containere.
• Proprietarul s-a trezit, însă, că trebuie să investească mai mult decât se aștepta, în aceste vehicule.
Toate bune și frumoase, însă toate mașinile Tesla cu zero km la bord au nevoie de acumulatori noi chiar dacă cei originali din fabrică nu au fost utilizați niciodată, adică nu au nici un fel de degradare, titrează autolatest.ro.
Se pare că toți producători de mașini electrice dau o garanție de 8 ani sau 160.000 de km pentru că știu că perioada de viață a lor nu este mai mare de aceste termene, exemplul Tesla fiind convingător.
Cel mai mare reparator de Tesla din SUA spune că mașinile au nevoie de baterii noi care se vând fară montaj cu suma de 30.000 euro euro, preț care este cu siguranță mai mare pentru clienții din Europa.
Nici un fabricant de automobile electrice nu spune care este perioada de viață a bateriei, realitatea fiind aceea că mașină electrică nu rezistă mai mult de 10 ani fară costuri extrem de mari.
În contrast, o mașină cu motor termic uitată în depozit chiar și 20 de ani are nvoie doar de 4, 6 sau 8 bujii plus o baterie nouă de 100 euro pentru a funcționa că în prima zi.
În prezent, pe piața din Europa, modelele Tesla Roadster au prețuri de vânzare SH de peste 100.000 euro.
Prototipurile primei mașini Tesla, Roadster, au fost dezvăluite în mod oficial publicului la 19 iulie 2006, în Santa Monica, California, la un eveniment cu invitație de doar 350 de persoane, desfășurat în Barker Hangar pe aeroportul Santa Monica. Tesla a început producția Roadster în 2008.
Mai multe pe autolatest.ro
CITEȘTE ȘI: TESLA RECHEAMĂ PESTE UN MILION DE VEHICULE, DIN CAUZA UNOR POSIBILE PROBLEME LA ACCELERAȚIE
- Facebook.com/actualitateaprahoveana.ro
- instagram.com
- twitter.com
- Google Business
- Youtube Actualitatea
- TikTok Actualitatea Prahoveană