Locuitorii din Sinaia pot avea acces online, de pe computerul personal, la dosarul de patrimoniu, lista taxelor și impozitelor datorate, situația detaliată a plăților efectuate și vizualizarea sumelor restante printr-o aplicație electronică implementată de către administrația locală din Sinaia.
Printr-o simplă cerere depusă la registratura primăriei, cetățenii vor primi o parolă și un cont personalizat prin care își vor accesa, de acasă, ROL-ul fiscal și celelalte date, având posibilitatea de a plăti online toate taxele și impozitele datorate către administrația locală.
„Mai puține drumuri la primărie, mai mult timp pentru tine" – acesta este moto-ul înscris pe un pliant distribuit de Primăria Sinaia în oraș.
Sistemul eTax completează seria serviciilor moderne puse la dispoziție de administrația locală din acest oraș.
O simplă vizită în sediul Primăriei Sinaia demonstrează acest fapt: compartimentarea zonei de relații cu publicul, amabilitatea funcționarilor și eficiența cu care fiecare situație este rezolvată – toate aceste imagini par desprinse dintr-un scenariu SF, dacă punem în balanță serviciile majorității administrațiilor locale din alte localități, incluzând, desigur, și municipiul Ploiești.