- Din ce în ce mai puțini ploieșteni aleg să se debranșeze de la sistemul centralizat de termoficare, potrivit datelor operatorului, comparativ cu situația de anul trecut.
- La acest lucru a contribuit și faptul că, în ultimul an, nu au fost înregistrate incidente majore care să afecteze semnificativ furnizarea agentului termic pentru apă caldă și căldură.
Reprezentanții Termo Ploiești au constatat că numărul cererilor de debranșare a scăzut cu aproximativ 35% în acest an, comparativ cu cifrele înregistrate în 2023. Aceștia consideră că au contat inclusic îmbunătățirea considerabilă a serviciilor și furnizarea agentului termic în sezonul rece 2023-2024 fără întreruperi, în parametri normali.
Reprezentanții operatorului spun că echipele de intervenție au făcut eforturi să răspundă cu promptitudine la solicitările cetățenilor și să aibă o colaborare permanentă și eficientă cu asociațiile de locatari.
Citiți și: Termo Ploiești: Agentul termic este furnizat în parametri normali
Pentru sesizări rapide, clienții Termo pot folosi linia TelVerde 0800.672.777. La acest număr de telefon, ploieștenii pot reclama orice situație legată de furnizarea căldurii.
- Facebook.com/actualitateaprahoveana.ro
- instagram.com
- twitter.com
- Google Business
- Youtube Actualitatea
- TikTok Actualitatea Prahoveană