Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Știri naționale

Specialiștii din Turism sunt îngroziți de posibilitatea ca deja celebra frunză aleasă, pe vremea Elenei Udrea, ca brand turistic pentru țara noastră, să fie înlocuită cu o oaie!

Nici brandul actual nu a fost tocmai bine primit, ci foarte criticat, cel mai des reproșurile referindu-se la faptul că a costat prea mult și că ar fi fost copiat. Însă noua variantă sună și mai rău.
Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița, scrie profit.ro. Turoperatorii dezaprobă schimbarea brandului, spunând că în turism sunt probleme mult mai importante de rezolvat, și ironizează ideea de a înlocui frunza cu o oaie. Miorița, cred ei, este o legendă tristă, pesimistă, cu trei români care se omoară între ei, iar oaia în sine e percepută ca un animal stupid și supus, iar aceste lucruri îi fac pe turoperatori să considere neinspirată asocierea dintre Miorița și turismul românesc, mai notează sursa citată.

Back To Top