Categorie: Știri naționale

dan-voiculescu1Conform romanialibera.ro, mai multe firme au sesizat Direcţia Naţională Anticorupţie că au fost şantajate de reprezentanţi ai posturilor de televiziune deţine de Dan Voiculescu, fiind obligate să încheie contracte de publicitate, pentru a nu le fi terfelită imaginea.

Numele firmelor care au depus sesizări sau autodenunţuri şi ale martorilor care au dat declaraţii împotriva lui Dan Voiculescu sunt secrete, în această fază a anchetei, pentru a nu se face presiu¬ni împotriva lor. Aşa cum s-a întâmplat deja cu administratorul RCS&RDS, Ioan Bendei, primul care a făcut plângerea penală de şantaj şi s-a trezit, la rându-i, cu plângere penală de denunţare calomnioasă.
În ceea ce priveşte contractul dintre RCS şi firma la care este asociat Dumitru Dragomir, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, ANTENA a făcut un spot publicitar „EXPLOZIV! MITĂ ÎN FOTBAL de 3.500.000 de euro VIA ORADEA - BUCUREŞTI! ANCHETA JURNALISTICĂ ÎN CURÂND", spot difuzat de peste 200 de ori.

Back To Top