Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Administraţie

autobuz tce varaTransport Călători Express, operatorul din Ploieşti deţinut de municipalitate, rămâne fără buget aprobat pe 2018, după ce Direcţia Juridică din Primărie a refuzat să îşi dea viza pe proiectul propus. Autorităţile şi reprezentanţii TCE s-au reunit luni, pentru o nouă serie de discuţii pe această temă, în căutarea unei soluţii. Reprezentanţii firmei anunţă că, în cazul neaprobării bugetului, în această vară se va ajunge, în mod inevitabil, la eliminarea transportului gratuit de care beneficiază anumite categorii de călători, cum ar fi pensionarii, veteranii de război, revoluţionarii sau elevii. Culmea este că nici o eventuală aprobare nu reprezintă o garanţie că nu se va ajunge la această măsură, în condiţiile în care TCE reclamă că suma bugetată de autorităţi, reprezentând subvenţiile de la bugetul Ploieştiului pentru aceste categorii, este mult mai mică decât în alţi ani şi ajunge doar până la finalul primului semestru.

Tocmai această sumă, pe care Primăria o alocă iar operatorul o trece la încasări, reprezintă motivul pentru care Juridicul refuză să avizeze proiectul de hotărâre, în condiţiile în care TCE a previzionat, ca încasări pe 2018, întreaga valoare necesară, şi nu suma alocată momentan, cam la jumătate din nevoi. La şedinţa de luni, reprezentantul Direcţiei Juridice a sugerat elaborarea unui alt proiect, cu un buget pe pierdere, variantă respinsă de conducerea TCE Ploieşti.

Directorul societăţii de transport, Alexandri Nicolae, a prezentat în timpul şedinţei măsurile luate în ultimul an pentru eficientizarea activităţii, amintind că au avut loc reduceri de personal, că salariul mediu net lunar a ajuns la 2.378 de lei, sub alte structuri publice, şi că problema subfinanţării este una extrem de gravă, exemplul dat fiind al achiziţiilor de mijloace de transport, în condiţiile în care ultimul lot de autobuze noi a fost adus în 2005, iar de atunci au mai venit doar câteva troleibuze problematice, dintr-un model care nu se mai fabrică şi pentru care nu se mai găsesc piese de schimb, câteva autobuze la mâna a doua, la care se adaugă convertirea a cinci autobuze pe GPL, în urma unui alt contract controversat al Primăriei Ploieşti.

Concluzia, după şedinţa de luni, este că nu se zăreşte o rezolvare rapidă pentru acest impas, iar riscul ca ploieştenii care acum călătoresc gratuit să fie nevoiţi să îşi plătească biletele sau abonamentele de la 1 iulie e foarte ridicat. O nouă discuţie e programată marţi, când sunt invitaţi şi consilierii locali din comisia internă de buget-finanţe, intenţia fiind ca miercuri proiectul de buget să fie dezbătut într-o şedinţă a forului legislativ al Ploieştiului.

Back To Top