Începând cu data de 9 mai, ploieştenii vor avea la dispoziţie o linie telefonică gratuită prin care pot reclama dacă salariaţii Serviciului Public de Finanţe Locale (SPFL) Ploieşti s-au comportat cu ei cum se cuvine, ori dacă tratamentul aplicat nu a fost pe placul clienţilor din municipiu.
Apelarea la numărul 0800.800.659 poate fi făcută de către orice ploieştean care este nemulţumit de felul în care angajaţii SPFL Ploieşti s-au comportat cu aceştia. Important de ştiu este însă că intervalul orar şi zilele în care puteţi reclama angajaţii SPFL este restrâns. Telefonul poate fi utilizat în timpul săptămânii de luni până joi între 8.00 şi 16.30 iar vinerea între 8.00 – 14.00.
Categorie: Administraţie
Telefonul clientului introdus de SPFL Ploieşti
- Scris de Andrei CONSTANTINESCU