Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Administraţie

Lucrările la pasarela de peste râul Doftana, aflată lângă Podul lui Cuza, se apropie de final. Aceasta va deservi în special localitățile Câmpina și Bănești.

 

"O pasarelă peste râul Doftana, destinată locuitorilor navetiști din comuna Bănești și din municipiul Câmpina, va fi dată în curând în folosință. Aflată chiar lângă podul de piatră construit pe vremea domnitorului Alexandru Ioan Cuza peste cursul aceluiași râu, pasarela are structură metalică, cu stâlpi de susținere turnați la 12 metri adâncime în albia râului. Pentru că legătura dintre cele două localități, pe ruta respectivă, s-a întrerupt odată cu prăbușirea parțială a Podului lui Cuza, am sprijinit crearea unei noi structuri, prin fonduri alocate de la Consiliul Județean Prahova, în cadrul unui parteneriat cu autoritățile din Bănești și Câmpina", a anunțat președintele CJ Prahova, Bogdan Toader. În curând, puntea va fi deschisă circulației.

Lucrările au fost derulate în baza asocierii dintre Consiliul Județean Prahova, Consiliul Local Bănești și Consiliul Local Câmpina. Valoarea totală a acestui obiectiv a fost de 1.512.341 lei fără TVA, iar contribuția Consiliului Județean Prahova s-a ridicat la 500.000 de lei. Printr-o hotărâre adoptată în februarie 2020, CL Câmpina a aprobat o cotă de participare de 10% din valoarea lucrărilor rămase de executat la acel moment, adică 1.243.064 de lei.

Podul de piatră, construit pe vremea domnitorului Alexandru Ioan Cuza, era folosit doar de pietoni și bicicliști, dar avea valoare istorică. O parte din el s-a prăbușit în aprilie 2014, când un pilon a cedat.

La începutul acestui an, monumentul ajuns rutină a făcut și prima victimă. Trupul neînsuflețit al unui bărbat de 49 de ani a fost găsit sub acesta. Omul și-ar fi pierdut viața după ce ar fi căzut, printr-o gaură din podul închis circulației de orice fel, de la o înălțime de aproximativ 5 metri.

Back To Top