Categorie: Administraţie

Hotărârea prin care era aprobată o nouă organigramă, subţiată, pentru aparatul intern al Consiliului Judeţean Prahova a fost suspendată astăzi de instanţă, după ce şi încercarea de restructurare de la finalul lui 2020 a avut aceeaşi soartă.

 

"Solutia pe scurt: Admite în parte cererea de suspendare. Suspendă executarea hotărârii nr. 14/27.01.2021, emisă de Consiliul Judeţean Prahova, până la pronunţarea instanţei de fond. Obligă pe pârâţi, în solidar, la plata către fiecare reclamant a câte 10 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată, reprezentând taxă judiciară de timbru. Executorie de drept. Cu drept de recurs în 5 zile de la comunicare. Cererea de recurs se depune la Tribunalul Prahova. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 24.02.2021". Aceasta a fost decizia judecătorului care a analizat unul dintre dosarele depuse de angajaţii Consiliului Judeţean, în condiţiile în care fuseseră cel puţin două litigii pe această temă, intentate de vreo 20 de salariaţi. Odată cu această suspendare, practic încetează şi concursurile care fuseseră demarate de circa o săptămână pentru a stabili cine rămâne şi cine pleacă din CJ Prahova.

Noua organigramă fusese aprobată în ianuarie şi avea 151 de posturi, cu 96 mai puţine decât cele prevăzute în prezent.

Back To Top