Categorie: Administraţie

Conducerea Consiliului Judeţean Prahova a început demersurile pentru un program de investiţii în domeniul digitalizării, invocând faptul că, într-o perioadă de creştere evidentă a accesului la internet, activitatea instituţiei şi relaţia cu prahovenii încă se bazează foarte mult pe hârţoage, mape de corespondenţă, dosare cu şină şi bileţele cu numere de înregistrare.

 

Vicepreşedintele instituţiei, Cristian Apostol, a declarat că reprezentanţii CJ au contactat mai multe firme de profil, pentru a se pune la curent cu ultimele tehnologii, în contextul în care sistemele de operare şi programele folosite sunt departe de a fi de ultimă generaţie. Autorităţile doresc să creeze o platformă online în care, pe lângă publicarea documentelor de interes public, să existe şi informaţii de urbanism şi cadastru. Una dintre ţinte este reducerea timpului de aşteptare şi a numărului de drumuri necesare pentru obţinerea unei autorizaţii de construire.

"Urgenţa numărul unu este implementarea a tot ce înseamnă programe software în Consiliul Judeţean. Urbanismul va fi primul, pentru că e serviciul cel mai folosit de populaţie. Pe lângă asta, o să avem şi partea d einteracţiune cu avizatorii, plata va fi făcută o singură dată, către Consiliul Judeţean, iar noi vom vira banii către operatori, astfel încât oamenii să nu mai fie nevoiţi să umble de la un avizator la altul. Vom încerca să unim tot aici şi ANCPI-ul şi partea de reţelistică. Încercăm, de asemenea, ca pentru toate autorizaţiile de construire şi avizele pe care le emitem noi să nu mai dăm termene uriaşe", a declarat Cristian Apostol, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Prahova.

Back To Top