Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Administraţie
  • Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu, a anunțat, marți, că a obținut acordul principalelor grupuri politice din Consiliul Local pentru contractarea unui credit de 50 de milioane de euro, destinat achiziției a 20 de tramvaie noi și refacerii depoului.
  • Proiectul a generat, în ultimele luni, dezbateri tensionate legate de oportunitate și de necesitatea achiziției.

Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu, a susținut, marți, o conferință de presă în care a anunțat că principalele grupuri politice din Consiliul Local și-au exprimat acordul pentru contractarea unui credit în valoare de 50 de milioane de euro, necesar pentru achiziția a 20 de tramvaie noi și pentru refacerea depoului. „Avem acordul și angajamentul principalelor grupuri politice reprezentate în Consiliul Local pentru achiziția a 20 de tramvaie noi. Rămâne în discuție, din punctul PSD de vedere, dacă marți va fi votat proiectul sau spre finalul săptămânii. Trebuie votat în această săptămână, deoarece ne așteaptă Banca Europeană de Investiții”, a declarat Mihai Polițeanu.

Primarul a explicat că PSD și PNL au solicitat informații suplimentare și au dorit ca aprobarea creditului să facă parte dintr-un pachet mai amplu de investiții. „PSD și PNL au vrut informații suplimentare. Discuția a fost să fie un pachet mai mare, de trei-patru proiecte de investiții: pasajele din Bulevardul București, susținute de PSD, construcția unei clădiri pe platoul Halelor Centrale și refacerea unei intrări în Ploiești”, a precizat Polițeanu.

În ceea ce privește condițiile de finanțare, edilul a declarat că împrumutul va avea o perioadă de rambursare de peste 20 de ani și o perioadă de grație de trei ani, iar presiunea financiară maximă este estimată pentru anul 2035. „Conform simulărilor, vârful de plată va fi în 2035, an în care valoarea plății anuale va fi de aproape 3,2 milioane de euro. În 2028, datoria istorică către Veolia o să dispară. Nu se suprapun plățile către BEI cu cele către Veolia”, a explicat primarul Ploieștiului. „BEI nu a vrut să se angajeze la o dobândă anume, aceasta depinde de momentul în care faci tragerea. Dobânda cu care lucrează BEI este între zero virgulă și doi la sută, plus EURIBOR. Am extras din simulare și ne-a ieșit o dobândă anuală de 2,2%. Este absolut senzațional”, a adăugat Polițeanu.

Calendarul proiectului prevede ca primele tramvaie să ajungă în Ploiești în aproximativ doi ani. „Dacă totul merge bine, undeva la începutul lui 2027 va veni primul tramvai, iar la finalul aceluiași an, ultimul”, a spus primarul.

„Ploieștiul necesită o regenerare urbană drastică. Acest proiect este absolut necesar”, a declarat consilierul local Sorin Dan (AUR). „Faptul că trebuie să motivăm beneficiile aduse de achiziția unor tramvaie noi demonstrează cât de jos a fost nivelul timp de mulți ani. În alte orașe e o banalitate să cumperi mijloace de transport noi, în Ploiești va fi o reușită. În Ploiești nu s-a făcut nimic de foarte mulți ani pe partea de transport public”, a afirmat Mihai Tonsciuc, consilier din partea Partidului Mișcarea Noi Ploieștenii.

Citește și Dezbatere cu scandal la Ploiești pe tema achiziției de tramvaie. Primarul Mihai Polițeanu a părăsit sala

Back To Top