Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: APH Cultural

Terorismul apare astăzi ca formă a unei atitudini războinice. Pe de altă parte, comunitatea proclamă pacea. Într-un fel sau altul adevărul este ignorat fie prin declararea răului absolut, fie prin devierea către pacifism, iar conflictele sunt legitimate sentimental sau justiţiar.



 

 


Definit ca o „realitate”, terorismul se legitimează prin oportunitatea actelor sale în vederea definirii, din perspectiva acestei realităţi, a statutului de cetăţean. Totodată, definită din această perspectivă, cetăţenia, nu numai că pune în discuţie, dar se şi întemeiază pe ceea ce am putea numi anihilarea cetăţeanului. Abia în aceste condiţii, orice atitudine prin care terorismul defineşte cetăţenia apare ca inadmisibilă şi, de asemenea, fatală prin acţiunile sale ce devin astfel o realitate, mai puţin însă un suport pentru susţinerea adevărului propriu, fapt pentru care, se spune, terorismul este indefinibil, nu are o definiţie, deci nu se poate legitima.
Ca atare, constatarea unei realităţi ce nu poate fi definită este efectul înţelegerii unei atitudini a cărei oportunitate fixează înţelegerea la nivelul, exclusiv, chiar dacă inexplicabil şi fără ieşire, al realităţii însăşi. Asta înseamnă că acest fel de a fi cetăţean, determinat prin anihilare şi cauzat de sacrificiu, în măsura în care există ca realitate civică despre care se spune că nu poate fi definită, şi denumită terorism, considerat de întreaga lume o „realitate”, este unicul fel de cetăţenie în măsură să mobilizeze o înţelegere a acelei/acestei realităţi.


Putem observa că nimic altceva decât însuşi terorismul poate iniţia o eventuală acţiune de definire, dar ce este mai important aici, vizavi de fundamentalismul religios, este că religia nu apare în nici un fel ca principiu sau motor al acestei fenomenologii.

Back To Top