Categorie: Economic

final autostrada„Avem câteva obiective, cum ar fi Piteşti - Sibiu, Comarnic - Braşov, Iaşi - Târgu Mureş, dar şi lucruri noi, Bacău - Braşov, Piteşti - Craiova, apoi continuarea a tot ce înseamnă Culoarul IV Pan European, vorbim de continuarea lucrărilor la autostrada Transilvania.

Autostrada Comarnic - Braşov o vom începe în acest an, suntem în negocieri cu Banca Europeană de Investiţii, cu Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, cu bugetul statului, cu tehnicieni care au diverse variante de soluţionare. Ce pot să spun este că în acest an această autostradă va începe. Suntem în negocieri strategice, adică o facem din fonduri europene sau ca şi concesiune", a spus Rus într-o conferință de presă la Cluj-Napoca.

Scurt istoric

Autostrada Comarnic-Brașov pare a fi o poveste fără sfârșit, spre disperarea șoferilor care tranzitează zona înțesată de stațiuni montane. Contractul a fost semnat, reziliat, renegociat, aprobat, dezaprobat, proiectul devenind, astfel, subiect de bancuri pentru toată lumea.
În 2010, după ce se atribuise lucrarea, iar constructorul își anunțase intenția de a forma prima organizare de șantier la intrarea în Comarnic, contractul a fost reziliat de ministrul Transporturilor de la acea vreme, Radu Berceanu.

Până în prezent, după studii de fezabilitate plătite și preplătite, după schimbarea soluțiilor, atât tehnice cât și de finanțare, un singur lucru s-a întâmplat, în afară de minciunile și indolența politicienilor: s-au construit, prin încredințare directă, patru pasarele care să preia pietonii ce vor să traverseze în patru (!) zone de pe Valea Prahovei - sute de mii de euro aruncați - un alt subiect numai bun de analizat în birourile procurorilor DNA.

Back To Top