Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Economic

Ministerul Mediului a modificat Ghidul aferent programului "Rabla Plus". Noile reglementări vor fi valabile din 2018 și sunt gândite să încurajeze și mai mult achiziția de vehicule electrice, pentru care sprijinul acordat de stat va ajunge la o cotă de 50%.

Ghidul modificat a fost publicat, miercuri, în Monitorul Oficial, și cuprinde o nouă categorie de vehicule inclusă în programul "Rabla Plus". "Venind în întâmpinarea solicitărilor primite, a fost introdusă o nouă categorie de autovehicule finanțate prin Program și anume cvadriciclurile electrice, care vor putea fi achiziționate începând cu 1 ianuarie 2018. De asemenea, pentru a se asigura o utilizare eficientă a sumelor alocate finanțării întregului Program, s-a introdus un procent maxim de finanțare de 50% din prețul de achiziție a autovehiculelor electrice, ținând cont de valoarea ecotichetului, de aproximativ 10.000 euro, raportată la prețurile existente pe piață", a anunțat Ministerul Mediului.
O altă modificare la Programul „Rabla Plus" este eliminarea termenului de 31 decembrie până la care pot fi emise facturile de achiziție a autovehiculelor electrice noi, ținând cont de perioadele mari de timp necesare producătorilor pentru livrarea autovehiculelor respective. În acest context, facturile vor fi emise în termenul de 180 de zile de valabilitate a notelor de înscriere a persoanelor fizice și juridice, fără a mai fi condiționată livrarea autovehiculelor până la sfârșitul anului fiscal. Reprezentanții Ministerului atrag atenția că "notelor de înscriere emise anterior intrării în vigoare a ordinului prin care a fost modificat Ghidul de finanțare, le sunt aplicabile prevederile în vigoare la data emiterii acestora. Prin urmare, dacă acestea au fost emise până la intrarea în vigoare a ordinului de modificare, își încetează valabilitatea la 31 decembrie 2017".
Normele au devenit, așadar, și mai flexibile, iar la prima vedere programul poate fi tentant, mai ales prin prisma finanțării acordate de stat. Problema este ce faci cu o mașină electrică? Dacă în localități te mai descurci, localitățile mari având, deja, măcar o stație de încărcare, iar la coadă nu e cazul să stai, pentru că sunt puțini posesori de mașini electrice, la drum lung e cam greu să te încumeți. Până în 2020, localităţile cu peste 100.000 de locuitori, minim cinci, costurile fiind acoperite din bugetul fondului pentru mediu şi cel local, potrivit unui proiect de lege. Inițiatorul acestuia susține că, în 2017, în România sunt numai în jur de 100 de asemenea stații. Evident, situația nu este nici pe departe la fel de încurajatoare precum Ghidul elaborat pentru Programul "Rabla Plus".
Harta stațiilor de încărcare poate fi accesată AICI.

Back To Top