Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

muncă, angajatori, angajați
Categorie: Economic

 

• Piaţa muncii din România arată un paradox: foarte multe persoane sunt în căutare activă a unui loc de muncă, însă puţine dintre ele sunt contactate de către angajatori, deși multe companii au nevoie de forţă de muncă.
• Specialiștii în recrutare au explicat acest fenomen.

Foarte multe persoane sunt în căutare activă a unui loc de muncă, însă puţine dintre ele sunt contactate de către angajatori, deși multe companii au nevoie de forţă de muncă.

„Explicaţia este simplă, anume că oferta nu satisface cererea. În plus, candidaţii au început să fie mai selectivi şi, pe lângă salariu, pun tot mai mult accent pe beneficii. În unele situaţii, însă, aceste beneficii fie nu există în oferta angajatorului, fie sunt considerate insuficiente de către candidat. Drept urmare, ne găsim în situaţia în care deşi există şi cerere, şi ofertă de locuri de muncă, totuşi, înregistrăm un deficit în ambele”, spune Cristina Profeanu, Managing Partner şi Specialist HR, pentru zf.ro.

 CITEȘTE ȘI: ITM PRAHOVA: AMENZI DE 230.000 DE LEI ÎN DECEMBRIE

Discrepanţa semnificativă între cererea şi oferta de locuri de muncă este resimţită de peste doi ani pe piața românească. Companiile caută angajaţi, dar nu îi găsesc, iar acest lucru ar putea genera o reducere a numărului de angajaţi din companii, dar, totodată, şi la o creştere a numărului de furnizori de servicii.

În trimestrul al treilea din 2022, rata de ocupare a populaţiei în vârstă de 20-64 ani a fost de 68,9%, în condiţiile în care populaţia activă a României era de 8,26 milioane de indivizi, dintre care 445.500 erau şomeri. Pe parcursul întregului an 2021, rata de ocupare a fost de 61,9%, iar numărul şomerilor era de 459.000.

O altă tendinţă tot mai vizibilă este interesul candidaţilor de a avea propriile firme şi de a renunţa la statutul de angajaţii full-time.
Aproximativ 80% dintre candidaţii aflaţi în căutarea unui loc de muncă în IT preferă o colaborare B2B cu angajatorul, procentaj care scade la 45% în cazul sectorului de proiectare în construcţii şi la 40% în domeniul marketingului digital.
În sectorul contabilităţii şi resurselor umane, 35% dintre candidaţi înclină balanta spre freelancing.

Sursa: zf.ro

CITEȘTE ȘI: FLEXIBILITATEA ANGAJATORULUI, DECISIVĂ PENTRU LOCUL DE MUNCĂ

Back To Top