Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Timp liber

facebookFacebook, considerată în prezent, cea mai importantă rețea de socializare din lume, împlinește marți zece ani de la lansare. Facebook se luptă să își păstreze utilizatorii tineri, totuși, unii dintre aceștia se plâng de restricții în ceea ce privește accesul fanilor la noile postări.

Facebook a reuşit să depășească o listare catastrofală pe bursă și să se transforme într-o maşinărie de atragere a publicității, dar se confruntă, totodată, cu îmbătrânirea utilizatorilor săi.

În decembrie 2013, Facebook avea 1,23 de miliarde de utilizatori lunari activi, cu 16% mai mulți față de anul precedent. Dintre aceștia, 945 de milioane accesează rețeaua socială prin intermediul dispozitivelor mobile, titrează ro.stiri.yahoo.com.

Potrivit societății de cercetare eMarketer, Facebook deține 5,7% din piața mondială a publicității online, fiind încă departe de liderul clasamentului - compania Google (32,4%). Creșterea Facebook este însă de trei ori mai rapidă decât a Google în acest domeniu, iar compania lui Zuckerberg și-a dezvoltat produsele, introducând recent, pe rețeaua de socializare, primele reclame video.

Totuși, conform unui studiu recent al agenției digitale iStrategyLabs, numărul adolescenților care au cont pe rețeaua de socializare Facebook a scăzut cu 3 milioane față de anul 2011. Astfel, în 2011, Facebook avea aproximativ 13,1 milioane de utilizatori cu vârsta cuprinsă între 13 și 17 ani, numărul acestora scăzând cu 25% în prezent, la 9,8 milioane.
În schimb, în perioada 2011-2013, a crescut cu 80,4% numărul utilizatorilor de Facebook cu vârsta de peste 55 de ani, de la 15,5 milioane la 28 milioane.

Compania de cercetare Trefis consideră la rândul său că sporirea numărului de utilizatori maturi ai Facebook poate fi pozitivă pentru veniturile rețelei de socializare, fiind mai multe şanse ca oamenii mai în vârstă să cumpere produse sau servicii promovate pe această platformă decât adolescenții, mai relatează sursa citată.

Totuși, există și probleme, susțin utilizatorii de Facebook. Se pare că unii dintre ei au observat că postările sunt văzute de tot mai puțini utilizatori. Cel puțin asta susține un blogger american nemulțumit că postările sale pe pagina de Facebook nu ajung la toți fanii, titrează Ziarul Financiar citând Business insider.

Derek Muller a dezvăluit că rețeaua de socializare folosește algoritmi de filtrare cu scopul de a-i determina pe utilizatori să plătească pentru a-și promova conținutul, scrie Business Insider.

Bloggerul a susținut că dintre cei 120.000 de fani ai paginii sale, numai 9.000 au acces la postări. Și alți utilizatori de Facebook s-au confruntat, în ultima perioadă, cu o scădere a reach-ului (vizibilității) postărilor. EdgeRank Checker, un site care te ajută să creşti vizibilitatea paginii în rândul utilizatorilor de Facebook, a analizat timp de 28 de zile aproximativ 1.000 de conturi diferite, cu aproape 100.000 de postări. Studiul a arătat că vizibilitatea postărilor a scăzut de la peste 10% la 7,8% în doar 28 de zile.

„Cu atât de multe postări zilnice, este evident că este necesară o oarecare filtrare", spune Muler, „problema este că Facebook se folosește de această putere de filtrare pentru a face bani", continuă bloggerul.

Pe de altă parte, Brandon McCornick, directorul de comunicare al Facebook, neagă toate acuzațiile, spunând că este, într-adevăr, o competiție mare pentru rezultatele organice, cauzată de numărul mare de postări. Totuşi, spune el, Facebook nu forțează pe nimeni să plătească pentru a obține o vizibilitate mai mare.

Reprezentantul facebook a mai adăugat că le recomandă utilizatorilor să-și aleagă opțiunile news feed-ului lor, ori să posteze informații mai interesante și mai utile pentru a atrage implicare din partea utilizatorilor, iar dacă doresc o vizibilitate mai mare, bineînțeles că pot plăti acest serviciu.
Totuși, plata pentru o ibizibilitate mai mare este doar la îndemâna brandurilor mari, dar rămâne costisitor pentru afacerile mici sau pentru organizaţiile non-profit.

Back To Top