Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Timp liber

joggingExerciţiile fizice sunt bune pentru sănătatea ta! Auzi asta pretutindeni! Dacă nu eşti un mare fan al exerciţiilor fizice iată câteva sfaturi oferite de specialişti care te vor face să-ţi dai seama că pofta vine mâncând...

Stabileşte ţinte mici
Bunele intenţii se pot transforma în planuri deloc realiste. Fă exerciţii fizice 10 zile pe lună! Dacă vei ajunge la 15 sau chiar 20, cu siguranţă vei avea motive de satisfacţie.

Păstrează un jurnal
Scrie-ţi în fiecare zi dacă ai făcut sau nu mişcare. Dacă vrei neapărat să te apuci de sport, dar totuşi o parte din tine zice să renunţi, atunci este cazul să apelezi la prieteni care să vină la sport cu tine, fie să te încurajeze să nu te dai bătut.

Evită momentele plictisitoare
Se intamplă să ai şedinţe plictisitoare care te obosesc mai mult decât o zi de lucru. Încearcă să nu-ţi programezi sesiunea de exerciţii fizice după o astfel de şedinţă. Chiar daca nu eşti atât de obosit fizic, plictiseala te-a secătuit de forţe.

Pune accent pe intenţie, nu pe rezistenţă
Pe măsură ce vei începe să faci mişcare, îţi va fi din ce în ce mai uşor şi vei dori din ce în ce mai mult să faci exerciţii fizice. Începutul este cel mai greu de realizat, apoi totul devine rutină.

Nu băga în seamă eşecul
Nu ţi-ai îndeplinit misiunea? Nu e nicio problemă. E şi mâine o zi. Important este să nu te dai bătut şi să fii tot timpul optimist.

Nu găsi scuze
Îţi poţi face oricând timp pentru exerciţii fizice. Chiar şi cei care spun că îşi dedică timpul liber rămas copiilor. Se pot face exerciţii fizice împreună cu copiii: mers cu bicicleta, alergări uşoare în parc, mers cu rolele, practicarea unui joc în echipă. În acest fel faci şi mişcare şi petreci şi timp de calitate cu copilul.

(sfatulparintilor.ro)

Back To Top