Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Timp liber
alimente_bogate_in_calciuCalciul este unul dintre cei mai importanţi nutrienţi de care organismul nostru are nevoie pentru a se menţine sănătos, care se găseşte și în alte alimente, nu doar în lapte!
Mai bine de 99% din cantitatea totală de calciu de care dispune organismul uman este stocată în oase (inclusiv dinţi), în vreme ce restul se găseşte în muşchi, sânge şi fluidul intacelular. Calciul este esenţial pentru ca muşchii să se menţină în cea mai bună formă şi pentru ca sistemul nervos să funcţioneze corect. În pus, calciul are un rol important şi în producţia hormonilor şi a enzimelor din organism. Atunci când cantitatea care se găseşte în sânge, muşchi sau intracelular nu este suficientă, organismul consumă calciul de care are nevoie din oase și de aceea este foarte important ca alimentaţia noastră zilnică să fie bogată în calciu. În cele ce urmează vă prezentăm alimentele cele mai bogate în calciu

Iaurtul - este opţiunea ideală, mai ales pentru persoanele care privesc laptele ca pe un inamic. Alegeţi iaurturi naturale, fără grăsimi. Persoanele care au intoleranţă la lactoză pot consuma iaurt pentru că este mult mai uşor de digerat.

Brânza - în funcţie de sortimentele pe care le preferați, puteţi alege între variante mai grase (puţin sănătoase) şi mai slabe (mai sănătoase), însă toate conţin o cantitate considerabilă de calciu.

Somonul este nu doar o sursă excelentă de grăsimi sănătoase. El este bogat şi în cacliu şi vitamina D, aceasta din urmă ajutând organismul să absoarbă mai bine calciul.

Sardinele sunt cea mai ieftină şi mai sănătoasă sursă de protein. Bogate în calciu, 120 de grame de sardine conţin 440 mg de calciu, adică de două ori mai mult decât conţin 200 ml de lapte. Consumaţi sardinele cu tot cu oase pentru că aici este stocat circa 50% din totalul de calciu.

Verdeţurile închise la culoare - spanacul fiind ambasadorul acestora, o ceaşcă, de exemplu, conţinând 240 de mmg de calciu. Organismul absoarbe o cantitate mică de calciu din spanac pentru că acesta mai conţine şi acid oxalic care restricţionează abasorbţia nutrienţilor. Varza şi brocoli sunt şi ele bogate în calciu şi în plus au avantajul că deţin o cantitate mai mică de acid oxalic.
Back To Top