Categorie: Timp liber

sanatate Eşti o persoană preocupată de alimentaţia corectă şi vrei să îţi îmbunătăţeşti stilul de viaţăIată schimbările pe care ar trebui să le faci în ceea ce priveşte alimentaţia ta, care îţi vor îmbunătăţi sănătatea şi stilul de viaţă!

 

Renunţă la dulciuri
Dulciurile sunt produse alimentare bogate în zahăr, îndulcitori artificiali, grăsimi saturate şi trans, care afectează sănătatea şi predispun la obezitate, diabet şi afecţiuni cardiace.
Înlocuieşte dulciurile cu fructe oleaginoase: alunele, nucile, migdalele şi fisticul conţin cantităţi impresionante de grăsimi mononesaturate, benefice pentru organism, grăsimi care controlează nivelul de zahăr din sânge şi ajută în dietele de slăbire

Renunţă la băuturile carbogazoase
Chiar daca nu conţin zahăr şi calorii, băuturile carbogazoase pot duce chiar la acumularea de kilograme în plus. Zahărul este înlocuit cu îndulcitori artificiali, care măresc pofta de mâncare. Sigur nu ştiaţi că aceste substanţe chimice creează dependenţă şi sunt mult mai dulci decât zahărul.
Poţi consuma până la trei ceşti de cafea zilnic, neîndulcită. Cafeaua neagră este utilă în dietele de slăbire şi reduce riscul de diabet şi demenţă.

Limitează consumul de sare
Alimentaţia modernă este extrem de bogată în sare. Ingredient folosit zilnic în bucătărie la prepararea mâncărurilor este periculos pentru inimă, vase de sânge şi rinichi. Consumul de sare în exces duce la hipertensiune.
Este ştiu faptul că sarea se găseşte în cantităţi importante în majoritatea alimentelor pe care le consumi, iar pâinea este una dintre cele mai importante astfel de surse. Blatul de pizza şi alimentele procesate conţin şi ele cantităţi importante de sare.
O persoană consumă peste 3.000 de miligrame de sodiu pe zi, în condiţiile în care doza zilnică recomandată nu trebuie să depăşească 1500 mg.

.

Back To Top