Categorie: Timp liber

dietaModifică-ţi stilul de a găti, redu aportul caloric zilnic cu ajutorul unor strategii de slăbit testate. Crează-ţi un program alimentar care să includă alimente ce accelerează slăbirea: legumele, fructele şi produsele lactate vor asigura aportul vitaminic necesar pentru o funcţionare perfectă a sistemului digestive; consumă gustări ce dau senzaţia de saţietate pentru mai mult timp.
Iată care sunt alternativele alimentare ce te pot ajuta să slăbeşti.

Fructele goji
Fructele goji au pe cât de puţine calorii pe atât de multe vitamine şi beta caroten. Sunt o gustare delicioasă şi un aliat de nădejde în lupta cu grăsimile.

Consumă griş
Fierbe puţin griş cu lapte şi dă un impuls de energie organismului tău cu ajutorul acestei gustări nutritive. Grişul este bogat în fier şi aduce un aport normal de carbohidraţi organismului.

Tofu
Introdu în alimentaţie tofu, un aliment foarte bogat în calciu, care asigură şi necesarul de proteine pentru funcţionarea ideală a metabolismului.

Brânză slabă grecească
Este un produs lactat foarte bogat în calciu. Pregăteşte o salată cu roşii, busuioc şi brânză pentru a-ţi accelera metabolismul şi a-ţi consuma depozitele de grăsime. Nu depăşi 120 de grame de brânză pe porţie.

Grapefrut roz
Grepfruturile sunt citrice, deci foarte bogate în vitamina C, cu un conţinut ridicat de potasiu şi beta caroten. Un fruct de mărime medie conţine mai puţin de 100 de calorii şi este o variantă foarte bună pentru micul dejun sau pentru o gustare între mese.

Cereale cu grâu
Pregăteşte-ţi un mic cu nu mai mult de 2 ceşti de cereale din grâu. Grâul este benefic deoarece asigură necesarul de vitamina C şi fier.

Back To Top