ploiesti
Categorie: Actual

Primăria Ploiești a anunțat că, începând cu 27 ianuarie, angajații instituției își vor desfășura activitatea alternativ, prin prezența la sediul instituției sau prin muncă la domiciliu, respectiv o săptămână prezență fizică la serviciu/o săptămână muncă la domiciliu (în sistem online), astfel încât să se asigure continuitatea activității.

Măsura anunțată de Primăria Ploiești a fost luată în contextual actualei situații epidemiologice. Direcția de Sănătate Publică Prahova a transmis, miercuri, că rata incidenței Covid-19 la nivelul Ploieștiului este de 6, 46 la 1.000 de locuitori, municipiul Ploiești fiind în scenariul roșu. Primăria Ploiești a anunțat că, începând cu data de 27 ianuarie, „angajații Primăriei Municipiului Ploiești își vor desfășura activitatea alternativ, prin prezența la sediul instituției sau prin muncă la domiciliu, respectiv o săptămână prezență fizică la serviciu/o săptămână muncă la domiciliu (în sistem online), astfel încât să se asigure continuitatea activității, iar relația instituției cu cetățenii să nu fie afectată”.

Programul cu publicul la Registratura Primăriei municipiului Ploiești:

- luni 9.00-13.00 pentru depunere documente

- joi 9.00-13.00 pentru eliberare documente.

„Solicitările/petițiile/reclamațiile sau alte documente se pot transmite în sistem online, la următoarele adrese de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail pot transmite sesizările/petițiile/reclamațiile sau alte documente prin intermediul serviciilor poștale, la adresa: Primăria Municipiului Ploiești, Piața Eroilor nr. 1 A, 100316, Ploiești. Sesizările și cererile se pot adresa și telefonic, la următoarele numere: 0244/516699 Centrală Primărie; 0244/984 Dispecerat permanent – Primărie”, a precizat Primăria Ploiești, care a anunțat că rămâne suspendat programul de audiențe cu publicul susținut de conducerea primăriei.

„Angajații aparatului de specialitate din cadrul U.A.T. Municipiul Ploiești își vor desfășura activitatea cu respectarea măsurilor de igienă și siguranță și au obligația de a anunța șeful ierarhic superior cu privire la apariția unor simptome aferente COVID-19, fiindu-le interzisă prezența la locul de muncă, în acest context. Pentru instituțiile de subordonare locală, fiecare ordonator de credite are obligația să modifice programul de lucru al instituției pe care o conduce, în regim de muncă la domiciliu, acolo unde specificul activității permite, respectiv 1 săptămână muncă la domiciliu/1 săptămână prezență la serviciu, astfel încât să se asigure continuitatea activității, iar relația instituției cu cetățenii să nu fie afectată. Cu titlu de excepție, în funcție de specificul activității, acolo unde este absolut necesară prezența fizică a salariaților, pentru instituțiile cu peste 50 de salariați, programul de lucru de 8 ore se organizează astfel încât personalul să fie împărțit în cel puțin două grupe, care să înceapă, respectiv să termine activitatea, la o diferență de cel puțin 1 oră”, a mai precizat Primăria Ploiești.

Citește și Primăria Ploiești vrea să vireze aproape 16 milioane de lei către TCE Ploiești

Back To Top