Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

energie electrică factură
Categorie: Actual
  • Cunoscutul avocat Adrian Cuculis a publicat, pe rețelele de socializare, cea mai recentă factură pe care a primit-o, de la furnizorul de energie electrică.
  • Acesta a elaborat câteva sfaturi pentru consumatorii care ajuns într-o astfel de situație și spune că se gândește să ducă povestea facturilor uriașe în instanță.

Avocatul spune că a primit o factură de 3.400 de lei, la energie electrică, pentru un apartament cu două camera în care are doar aparate electronice și electrocasnice obișnuite pentru o locuință de acest fel.

“Am tot văzut zilele acestea mai multe persoane care îşi publicau facturile la energie.

Nu înţelegeam totuşi cum ajungi pentru un bec, un televizor, un frigider şi câteva aparate care consumă ocazional să plăteşti mii de lei factura la energie.

După ce am făcut un video ( acum 2 zile) şi l-am publicat, unde îndrumam oamenii cum să facă să conteste factura la curent dacă are o valoare ieşită din comun, mă trezesc ieri cu o factură la un apartament de domiciliu cu 2 camere, unde nu consumăm mai mult decât ce am scris mai sus, de 3.400 de lei.

Prin urmare, voi proceda şi eu  aşa cum i-am îndrumat şi pe potenţiaţii petenţi, să conteste facturile nesimţite”, a scris Adrian Cuculis pe pagina sa de Facebook.

Aocatul spune că ia în calcul ca, alături de colegii săi, să iniţieze un proces colectiv pe furnizori separaţi cu grupuri separate prin care să ceară plată de daune şi despăgubiri morale “pentru sarabanda pe care o fac de 9 luni de zile plus anularea facturilor aferente şi restituirea sumelor de bani încasate pe acestea”.

Ce ar fi de făcut în cazul facturilor exagerate pentru energie electrică?

“Să aveţi în vedere pentru moment, următoarele:

- Notificam în scris furnizorul de energie şi contestăm întinderea valorii facturii;

- Solicităm furnizorului de energie să pună la dispoziţie metrologia contorului şi verificăm cu indexul vechi dacă nu cumva apare o discrepanţă;

- Dacă nu primim răspuns favorabil în maxim 15 zile, trimitem plângerea la ANRE la departamentul de protecţie a consumatorului sau direct la ANPC;

- În pararel deschidem o acţiune în instanţă pentru anularea facturilor”, a mai scris avocatul pe rețelele de socializare.

VEZI ȘI: Rata inflației: 15,3%! Unele alimente s-au scumpit, într-un an, cu 50%, iar prețul gazelor e mai mare cu 70%

 

Back To Top