Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

autostrada brașov
Categorie: Actual
  • Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere analizează cinci variante de traseu pentru viitoarea autostradă Ploiești – Brașov.
  • Oricare dintre ele implică investiții de peste 8,5 miliarde de euro.
  • Ministrul Transporturilor a arătat deja că aceste opțiuni sunt prea scumpe pentru România. O soluție vehiculată în ultima perioadă ar fi ca unele porțiuni să fie înlocuinte cu drum expres.

Documentația cu cele cinci propuneri de traseu pentru viitoarea autostradă Ploiești - Brașov nu a fost avizată încă de Consiliul Tehnico - Economic al CNAIR, întrucât există „obiecții impuse de către autoritățile locale și condiționalități ale instituțiilor avizatoare”, după cum explică reprezentanții companiei, citați de economica.net.

„Într-un exercițiu financiar european ai 3-4 miliarde de euro. Nu poți finanța o singură autostradă cu 8 miliarde de euro. Realist vorbind, în deceniul 2020 – 2030 nu există nicio șansă pentru autostrada București – Brașov, în deceniul 2030 – 2040 sunt șanse. Vedem ce va fi”, a declarat recent Iulian Dumitrescu, președintele CJ Prahova, pentru Europa Liberă. Acesta arată, astfel, că este puțin probabil ca, la asemenea costuri, investiția să fie realizată.

Citiți și: Autostradă sau „metrou”? Proiect cu zeci de kilometri de tuneluri pe traseul Ploiești - Brașov

Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a declarat într-un interviu pentru Europa Liberă că a respins proiectul de 8 miliarde de euro pentru Comarnic - Brașov, care cuprindea și un tunel de 14 km și a cerut o altă soluție tehnică. Ministrul Transporturilor a subliniat că se poate ajunge la o variantă de compromis, în care viitorul drum de viteză să conțină și porțiuni de drum expres, nu doar tronsoane de autostradă.

Grindeanu a acuzat voalat autoritățile locale că susțin ideea tunelului, care este extrem de costisitoare.

„Nicăieri în lume nu există o combinație de drum expres cu autostradă, mai ales pe zona asta. E total aberant. Oricum toate sunt numai vorbe. Ministerul are pâinea și cuțitul în mână, proiectantul nu a respectat termenele. Mi se pare o prostie să faci ceva mixt, nu are legătură cu realitatea. A spus-o cineva care habar nu are de mobilitatea urbană. Sugrumi autostrada pe un drum expres?”, a declarat Vlad Oprea, primarul orașului Sinaia, pentru sursa citată.

Edilul din Bușteni, Mircea Corbu, are mai mare încredere în proiectul legat de centurile ocolitoare, decât în cel al autostrăzii. Ar urma să apară patru centuri ocolitoare: la Comarnic, Azuga, Bușteni și Râșnov.

„Cred că putem vorbi despre ocolitoare, nu despre autostradă. Ea depinde de voința domnilor de la București. Încearcă de 30 de ani”, a precizat edilul Corbu.

Nici primarul din Comarnic, Sorin Popa,  nu are multă încredere în construirea autostrăzii. „Ni s-a spus că se va construi prin tunel, în jur de 14 km. După aceea nu ne-au mai convocat. (...) Ocolitoarele nu înlocuiesc autostrada, dar vor debloca o parte din circulație. Și locuitorii din Comarnic au probleme din cauza traficului, nu pot traversa dintr-un cartier în altul, și ai mei sunt furioși, și bucureștenii sunt”, a susținut primarul Popa, pentru sursa amintită.

Rămâne de văzut dacă proiectantul Consitrans va veni cu noi propuneri de construire a autostrăzii prin Valea Prahovei, altele decât cele incluse inițial în documentația AMC 1, mai notează economica.net.

Citiți mai multe pe economica.net și europalibera.org.

Back To Top