Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

chanel geanta
Categorie: Știri internaționale

 • Chanel vrea să limiteze la două numărul genților de peste 10.000 de dolari pe care le poate cumpăra o persoană într-un an.
• Restricțiile ar putea fi extinse la mai multe produse din mai multe țări, pentru creșterea controlului asupra distrubuției pe fondul exploziei cererii.
• Care este adevărul?


Producătorul de articole de lux Chanel ar putea extinde la alte produse precum şi la mai multe ţări limitele introduse cu privire la numărul de genţi de lux Classic Flap pe care le poate achiziţiona un singur client, în contextul în care grupul francez vrea să îşi crească controlul asupra distribuţiei pe fondul exploziei cererii.
„Uneori trebuie să limităm numărul de articole pe care un singur client le poate cumpăra”, a declarat directorul financiar de la Chanel, Philippe Blondiaux, într-un interviu pentru Reuters, relatează digi24.ro. Afirmația reprezintă o reacţie la informaţiile apărute pe portalul Pursebop, conform cărora grupul francez va permite cumpărătorilor să achiziţioneze doar două genţi de lux Classic Flap, care pot costa până la 10.000 de dolari bucata, pe an. Blondiaux a adăugat că aceste limite, care nu vor fi impuse la nivel global, sunt destinate protejării clienţilor şi opririi achiziţiilor angro.

CITEȘTE ȘI: ISTORIC. De ce sărbătorim la 1 iunie Ziua Internațională a Copilului?

De fapt, economiștii susțin că Chanel vrea să îşi facă marca şi mai exclusivistă, dar şi să contracareze fenomenul de revânzare a produselor de lux, fenomen care cunoaşte în prezent un avânt.
„Poate fi implementat la anumite game de produse, nu doar la genţi, şi ar putea afecta anumite articole care sunt la mare căutare şi din fericire, sau din păcate, sunt destul de multe astfel de articole la Chanel. În consecinţă, am putea implementa acest gen de măsuri în diferite ţări la anumite momente", a spus Blondiaux.
Compania a introdus o limită de 300 de euro pentru clienţii a căror reşedinţă principală este Rusia, precizând că a fost luată în conformitate cu sancţiunile internaţionale. Chanel şi-a închis, temporar, cele 17 magazine din Rusia, dar continuă să îşi plătească angajaţii de acolo şi speră că, pe termen lung, va putea relua activitatea, a spus Blondiaux. Chanel ar putea introduce noi creşteri de preţuri în luna iulie pentru a ţine cont de fluctuaţiile valutare, în special deprecierea monedei euro şi inflaţie. Și în China, vânzările Chanel au scăzut ca urmare a restricţiilor introduse în luna martie.
Grupul francez a început deja să limiteze achiziţiile de genţi de lux Classic Flap în Coreea de Sud, unde au existat cazuri în care s-au format cozi în faţa magazinelor de lux din Seul înainte ca aceste magazine să îşi deschidă porţile. Unii revânzători au dezvăluit pentru Reuters că au angajat persoane care să stea la coadă, pe care le-au plătit cu 125 de dolari pe zi, pentru a intra în magazine şi a face cumpărături în numele lor.
Posibilitatea extinderii limitelor de cumpărături şi la alte produse vine pe fondul unei dorinţe generale de exclusivitate în industria produselor de lux, manifestată prin faptul că Chanel a majorat de mai multe ori preţurile în perioada pandemiei. După ultima astfel de majorare, din luna martie, unele genţi marca Chanel au un preţ de două ori mai mare decât în 2019.
Şi alţi producători de articole de lux, precum Louis Vuitton şi Gucci, au majorat preţurile pentru a proteja marjele de profit şi, mai recent, pentru a contracara creşterea costurilor cu transportul, logistica şi materiile prime.
Sursa: digi24.ro

VEZI ȘI: Curtea de Apel Ploiești, hotărâre definitivă privind contractul pentru parcările dn Brașov

Back To Top