palatul de justitie ploiesti
Categorie: Știri locale

Curtea de Apel Ploiești și Tribunalul Prahova vor funcționa, din luna septembrie, în noul sediu, Palatul de Justiție de pe strada Gheorghe Doja din Ploiești (VEZI DETALII).

Pentru operațiunea de relocare, activitatea unor compartimente va fi suspendată în a doua parte a lunii august. Cele două instanțe vor funcționa, apoi, în sediul de pe strada Gheorghe Doja, finalizat la mai bine de 20 de ani de la demararea lucrărilor.

Curtea de Apel va funcționa în Palatul de Justiție de la 1 septembrie

„În intervalul 16 august – 02 septembrie 2021 se suspendă programul de lucru cu publicul la compartimentele Arhivă, Registratură și Biroul de Informații și  Relații Publice din cadrul Curții de Apel Ploiești. Persoanele interesate pot depune cereri, acțiuni, documente în dosar, petiții etc.  prin email,  la adresele: ca-ploieșAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin fax la nr. 0244.522452 sau prin serviciile poștale sau de curierat. Actele de procedură și  celelalte documente din dosar, pot fi consultate de către părți și ceilalți participanți, la cerere, prin accesarea «dosarului  electronic»”, au transmis, joi, reprezentanții CA Ploiești.

Tribunalul Prahova, în Palatul de Justiție începând din 6 septembrie

“Urmare a  schimbării sediului Tribunalului Prahova şi a activităţilor de mutare logistică aferente, în intervalul 23.08.2021 – 03.09.2021 se suspendă programul de lucru cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură, Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, Apostilă, Biroul Local de Expertize. Persoanele interesate pot depune cereri, acţiuni, documente în dosar  etc. prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin fax la nr.  0244523265 şi 0244529107  sau prin serviciile poştale sau de curierat. Pentru  Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, cererile în baza Legii nr. 544/2001 şi O.G. 27/2002 se vor trimite la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin serviciile poştale sau de curierat şi prin fax la nr.  0244523265. De asemenea părţile din dosare, ceilalţi participanţi pot consulta prin intermediul aplicaţiei «dosar electronic» actele de procedură şi celelalte documente din dosare”, au anunțat și reprezentanții Tribunalului.

 

Back To Top