primaria râfov sediu
Categorie: Știri locale

Programul de lucru cu public la Primăria Râfov a fost modificat, în contextul în care rata infectărilor în localitate a crescut foarte mult, ajungând printre cele mai mari înregistrate ân localitățile din Prahova.

Potrivit unui anunț publicat în această săptămână, activitatea cu publicul, la nivelul Primăriei Râfov, a fost restricționată astfel:

* Serviciul Evidența Persoanelor – Urgențele dovedite cu documente se pot adresa biroului unic din cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Prahova cu programare prealabilă la tel. 0244.302.347.

* Pentru casierie plata se poate face și prin ghiseu.ro

* Pentru eliberare de adeverințe, certificate fiscale etc, se pot depune on-line cererile și actele necesare și se vor ridica de la sediul Primăriei.

Detalii și programări la telefon (0244.478.416), prin fax (0244.478.589) sau e-mail (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).

Sâmbătă, Râfov avea a doua incidență pe județ, înregistrând 14,44 cazuri active la 1.000 de locuitori (VEZI DETALII).

Back To Top