Primăria Galați a lansat procedura de achiziționare a unui nou logo al orașului. Până aici, nimic neobișnuit, dacă autoritățile locale nu ar fi dispuse să investească în noul logo 113.000 lei fără TVA, ceea ce înseamnă mai mult decât dublu față de cât a dat Primăria Capitalei pentru un serviciu similar , informează Digi 24. De precizat și că, de la începutul lunii mai, locuitorii municipiului păstorit de Ionuț Pucheanu (PSD) nu mai beneficiază de apă caldă în sistem centralizat, din cauza suspendării funcționării sistemului de termoficare pe termen nedeterminat, pe motiv de pierderi uriașe, mai notează sursa citată.
Pe 17 mai, Primăria a anunțat că dorește să cumpere un nou logo, care „să ofere publicului țintă o imagine atractivă, dar și corectă asupra oportunităților oferite de Municipiul Galați” şi să asigure o aliniere la standardele europene. Doritorii pot să depună oferte până pe 23 mai.
Câștigătorul selecției de oferte va trebui să furnizeze Primăriei, în termen de 20 de zile, logo-ul și un design pentru site-ul instituției.
Pentru logo-ul Bucureștiului, ales de curând, cu scandal, în urma unui concurs public, Primăria Capitalei a plătit 50.000 lei brut, pentru cesionarea drepturilor de autor.
Achiziția pe care Primăria o face vine într-un moment neinspirat, în care senzaţia este că administraţia locală ar fi trebuit să aibă alte priorităţi, în condiţiile în care locuitorii municipiului au rămas fără apă caldă. La începutul acestei luni, au fost efectuate manevrele tehnice de închidere a sistemului de furnizare a apei calde, în condițiile în care s-a decis suspendarea funcționării sistemului centralizat de termoficare pe termen nedeterminat, din cauza pierderilor.