Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Știri naționale

Rezultate îngrijorătoare la simularea Evaluării Naționale, cu numai trei luni înainte de examenul propriu-zis. Nici măcar jumătate dintre elevi nu au reușit să obțină medii peste 5, statisticile arătând mai rău decât în 2017. La Matematică a fost dezastru.

După centralizarea a 99,4% dintre rezultatele înregistrate la simularea probelor scrise din cadrul Evaluării Naţionale pentru elevii claselor a VIII-a (EN VIII), desfășurată în perioada 5-7 martie, Ministerul Educației a dat publicității un bilanț care reprezintă un semnal de alarmă pentru promoția ce va susține primul examen din viață și care, în această vară, va participa la admiterea la liceu. Doar 74.690 de elevi au obţinut medii mai mari sau egale cu 5, ceea ce reprezintă 47% dintre elevii prezenți, față de 51,47% în 2017. Foarte multe medii au fost, oricum, la  limită. "Pe tranşe de medii, se înregistrează următoarea situaţie statistică: 22.554 de medii între 5 şi 5,99, 20.371 de medii între 6 şi 6,99, 15.805 medii între 7 şi 7,99, 10.968 de medii între 8 şi 8,99, 4.944 de medii între 9 şi 9,99, respectiv 48 de medii de 10. Procente semnificative (peste 60%) ale mediilor mai mari sau egale cu 5 s-au consemnat în județul Cluj (60,2%) și în Capitală (64,7%)", a anunțat MEN.

Procentul notelor mai mari sau egale cu 5 a fost de 63,1% la Limba şi literatura română și de numai 33,1% la Matematică. La proba de Limba şi literatura maternă, 82,6% din elevii prezenți au primit note peste 5.

Ratele de participare pe discipline au fost următoarele: 99,5% (170.232 de elevi dintr-un total de 171.017 elevi de clasa a VIII-a) la Limba și literatura română, 97,7% (10.081 elevi) la Limba și literatura maternă și 99,4% (170.056 de elevi) la Matematică.

Potrivit normelor în vigoare, aceste note pot fi trecute în catalog doar la solicitarea scrisă a elevului. Obiectivele simulării sunt familiarizarea elevilor cu rigorile pe care le presupune acest examen, respectiv stabilirea și conştientizarea nivelului real de pregătire în vederea optimizării performanțelor.

Problema reală este, însă, că elevii mai au foarte puțin timp la dispoziție pentru a se pregăti, și este greu de crezut că vor reuși să recupereze materia până în iunie, când vor da examenul care va conta pentru admiterea la liceu. Pot sta liniștiți,însă, pentru că metodologia permite repartizarea și înscrierea la clasa a IX-a și a celor care obțin media 1, de exemplu, neexistând un prag de promovare sau vreo limită inferioară a notelor cu care se poate participa la admitere.

Back To Top