Categorie: Administraţie

casa alba ploiesti palat administrativMajorarea substanţială a salariilor din administraţia publică locală implică şi mai multă responsabilitate din partea funcţionarilor şi personalului contractual. La Ploieşti, conducerea Primăriei a anunţat că va solicita perioadic rapoarte de activitate, aceste documente urmând să fie transmise primarului şi ulterior publicate pe pagina de internet a municipalităţii.

Intenţia este de a exista o transparenţă decizională şi, totodată, de a se putea cuantifica munca depusă de fiecare angajat. Serviciile şi birourile vor fi obligate să depună rapoarte de activitate săptămânal, iar direcţiile vor fi nevoite să redacteze aceste bilanţuri în fiecare lună.

Măsura nu este nici pe departe o noutate în cadrul instituţiei, asemenea rapoarte existând până undeva prin 2012, după care condiţiile au fost mai puţin restrictive, iar structurile Primăriei au uitat, rând pe rând, să mai actualizeze aceste documente. Dacă ne uităm acum pe pagina de internet a Primăriei, observăm că, la unele structuri, rapoartele săptămânale n-au mai fost actualizate de peste o lună.

„Începând de săptămâna viitoare vom solicita funcționarilor publici să ne prezinte un raport de activitate. Ni se pare normal ca în urma majorărilor salariale din Primăria Ploiești angajații să înțeleagă că trebuie să răspundem prompt problemelor orașului”, a afirmat Teodora Marin, administratorul public al municipiului Ploiești.

 

Back To Top