Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Administraţie

adrian dobre rpimaria ploiestiOdată cu deschiderea axei de finanţare dedicate mobilităţii urbane, care pune la dispoziţia Primăriei Ploieşti câteva zeci de milioane de euro, autorităţile locale au anunţat că vor depune mai multe proiecte pentru atragerea de fonduri de la Uniunea Europeană, priorităţile fiind achiziţia de tramvaie şi troleibuze noi, străpungerea Gara de Vest - Gara de Sud şi lărgirea ieşirii din municipiu din zona Podul Înalt. Printre obiectivele propuse apare şi realizarea a două aşa-zise "terminale multimodale".

 

Pentru a obţine o finanţare nerambursabilă cât mai mare de la Uniunea Europeană la acest capitol dedicat mobilităţii urbane, beneficiarii trebuie să creeze benzi de circulaţie dedicate în exclusivitate transportului în comun, lucru care nu se poate aplica la toate aceste proiecte, fapt ce va duce la o diminuare a cotei suportate de UE, a anunţat primarul Ploieştiului, Adrian Dobre, cu prilejul unei întâlniri cu reprezentanţii presei locale derulate astăzi.

"Pe mobilitate sunt patru proiecte în aşteptare în momentul de faţă, cel legat de achiziţia de tramvaie, achiziţia de troleibuze, lărgirea pasajului de la cale ferată dfe pe strada Cantacuzino plus terminalul de acolo şi realizarea străpungerii între Gara de Sud şi Gara de Vest. Mai există un proiect, care este conex achiziţiei de tramvaie, cel de realizare a terminalului multimodal de la Spitalul Judeţean", a anunţat Adrian Dobre, primarul municipiului Ploieşti. Acesta a amintit că în Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană care va sta la baza depunerii de proiecte europene în acest domeniu este prevăzută achiziţia a "până la 20 de tramvaie noi şi până la 20 de troleibuze".

Rămâne, totuşi, o mare necunoscută, în privinţa valorii cofinanţării pe care Primăria Ploieşti va trebui să o suporte la proiectele de modernizare a infrastructurii rutiere. "Pe proiectele de infrastructură, noi, ca autorititate publică locală, dacă nu vom putea crea drum destinat exclusiv transportului de călători, va trebui să venim cu o cotă de 70% din valoarea eligibilă a proiectelor. Dacă, de exemplu, avem un drum de patru benzi, două trebuie să fie exclusiv destinate transportului de călători", a mai afirmat primarul Ploieştiului.

Back To Top