Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Administraţie

Uniunea Asociațiilor de Proprietari (UAP) Prahova atrage atenția, vineri, într-un comunicat, asupra modificărilor care ar putea apărea, de la 1 februarie, la Ploiești, la precolectarea gunoiului. Obiecțiile UAP se referă, de fapt, la ridicarea gunoiului din camerele de precolectare ale blocurilor turn din municipiu.

 

Comunicatul UAP Prahova:

"Problemele pe care le creează operatorul de salubritate ploieştenilor care locuiesc la blocuri turn se acutizează pe zi ce trece, iar practicile acestui furnizor de servicii sunt la marginea legalităţii. Mai exact, SC Rosal Grup SA a anunţat că începând cu 01.02.2018 nu va mai colecta deşeurile menajere din interiorul camerelor de precolectare ale blocurilor turn din Ploieşti, invocând prevederi din regulamentul cadru.

Pe această cale, aducem la cunoştinţă membrilor UAP, dar şi a operatorului următoarele puncte de vedere:

1.            Având în vedere că tariful stabilit prin HCL 212/2017 este, în acest an de 5,24 lei fără TVA şi prevede ridicarea deşeurilor de către Rosal de la clienţii săi, în baza unui contract încheiat între părţi, nu se face distincţie între camerele de precolectare şi platformele de gunoi

2.            Contractul şi nu regulamentul cadru este încheiat între părţi şi nu face referire strictă la modul de desfăşurare a modalităţii de colectare din camerele de precolectare a deşeurilor menajere, fapt pentru care această activitate este interpretată, în opinia noastră, abuziv de către operator

3.            S-a vehiculat dinspre operator, la nivel declarativ, nu asumat în scris, că există varianta rezolvării situaţiei critice în care se afla cele 183 de asociaţii de proprietari membre UAP, care deţin camera de precolectare. Aceasta ar fi achitarea unei sume suplimentare către Rosal, pentru că angajaţii aceştia să intre în interiorul acestor camere şi să colecteze deşeurile menajere

Totul porneşte de la suplimentarea veniturilor Rosal care, nemulţumită de tariful cu care a câştigat licitaţia face toate demersurile pentru creşterea încasărilor. Este un business, înţelegem asta, dar ar trebui făcut în mod onest, nu prin practice  neconcurențiale, aşa cum a procedat Rosal după primele şase luni de contract, când a solicitat majorare de tarif, considerându-l mic, comparativ cu alte zone. Aceste practici ar trebui să înceteze şi cei care câştigă licitaţia să nu meargă pe premise că pot oferta un tarif mic şi după aia să fie susţinuţi de primarii sau ADI Deşeuri pentru că acesta să fie mărit. Să fie asumat pe toată perioada contractului, pentru că aşa se procedează în toată lumea civilizată, iar eventualele majorări de tarife să vină în cazuri excepţionale.

Întrebări pentru operator:

1.            Având în vedere că tarful este stabilit, în mod legal, prin HCL, nu cumva este un mod ilicit de percepere a unei taxe suplimentare pentru un serviciu concesionat pentru o sumă anume, nefăcându-se distincția între platformele de gunoi aflate pe domeniul public şi camerele de precolectare?

2.            Având în vedere că, din punct de vedere legal, nu există această posibilitate de a încasa o sumă suplimentară, ne poate spune conducerea Rosal cine va răspunde penal pentru că se doreşte suplimentarea veniturilor acestei firme prin mijloace ilicite, care exced tarifului stabilit prin HCL 212/2017?

3.            Prin urmare, dacă extra-tariful nu poate fi perceput legal, iar gunoaiele rămân neridicate, cine răspunde pentru focarele de infecţie ce urmează a se forma şi cum poate fi rezolvată problema legal, atâta timp cât camerele de precolectare nu există ca şi noţiune în Regulament şi contractile încheiate între părţi?

Sunt întrebări simple, care vizează intrarea în legalitate a acestei situaţii şi respectarea drepturilor membrilor UAP de către SC Rosal Grup SA.  Pentru aceasta anunţăm atât membri noştri, cât şi pe operatorul de salubritate, că UAP PRahova a deschis două dosare civile, a depus sesizări către autorităţile statutului pentru că situaţia să fie clară din punct de vedere legal.

Astfel, UAP a demarat în instanţă două procese, într-unul solicita obligarea paratei SC Rosal Grup SA la efectuarea activităţii de colectare şi încărcare a deşeurilor menajere din camerele de precolectare conform contractului încheiat între părţi, iar în celălalt solicităm, pe cale de ordonanţă preşedinţiala obligarea SC Rosal Grup SA la efectuarea activităţilor menţionate până la soluţionarea dosarului întemeiat pe dreptul comun.

Dacă instanţă va decide că Rosal are dreptate atunci asociaţiile membre UAP se  vor conforma, dar rămânem circumspecţi ca un extra-tarif, pe care îl considerăm ilicit, este o soluţie pentru că angajaţii operatorului să îşi îndeplinească obligaţiile de a colecta deşeurile menajere din interiorul camerelor de precolectare.

Vă vom ţine la curent cu demersurile UAP şi rezultatele acestora şi sperăm că instanţă să rezolve această situaţie în mod corect, pentru că avem încredere în justiţie".

Problemele pe care le creează operatorul de salubritate ploieştenilor care locuiesc la blocuri turn se acutizează pe zi ce trece, iar practicile acestui furnizor de servicii sunt la marginea legalităţii. Mai exact, SC Rosal Grup SA a anunţat că începând cu 01.02.2018 nu va mai colecta deşeurile menajere din interiorul camerelor de precolectare ale blocurilor turn din Ploieşti, invocând prevederi din regulamentul cadru.

Pe această cale, aducem la cunoştinţă membrilor UAP, dar şi a operatorului următoarele puncte de vedere:

1.            Având în vedere că tariful stabilit prin HCL 212/2017 este, în acest an de 5,24 lei fără TVA şi prevede ridicarea deşeurilor de către Rosal de la clienţii săi, în baza unui contract încheiat între părţi, nu se face distincţie între camerele de precolectare şi platformele de gunoi

2.            Contractul şi nu regulamentul cadru este încheiat între părţi şi nu face referire strictă la modul de desfăşurare a modalităţii de colectare din camerele de precolectare a deşeurilor menajere, fapt pentru care această activitate este interpretată, în opinia noastră, abuziv de către operator

3.            S-a vehiculat dinspre operator, la nivel declarativ, nu asumat în scris, că există varianta rezolvării situaţiei critice în care se afla cele 183 de asociaţii de proprietari membre UAP, care deţin camera de precolectare. Aceasta ar fi achitarea unei sume suplimentare către Rosal, pentru că angajaţii aceştia să intre în interiorul acestor camere şi să colecteze deşeurile menajere

Totul porneşte de la suplimentarea veniturilor Rosal care, nemulţumită de tariful cu care a câştigat licitaţia face toate demersurile pentru creşterea încasărilor. Este un business, înţelegem asta, dar ar trebui făcut în mod onest, nu prin practice  neconcurențiale, aşa cum a procedat Rosal după primele şase luni de contract, când a solicitat majorare de tarif, considerându-l mic, comparativ cu alte zone. Aceste practici ar trebui să înceteze şi cei care câştigă licitaţia să nu meargă pe premise că pot oferta un tarif mic şi după aia să fie susţinuţi de primarii sau ADI Deşeuri pentru că acesta să fie mărit. Să fie asumat pe toată perioada contractului, pentru că aşa se procedează în toată lumea civilizată, iar eventualele majorări de tarife să vină în cazuri excepţionale.

Întrebări pentru operator:

1.            Având în vedere că tarful este stabilit, în mod legal, prin HCL, nu cumva este un mod ilicit de percepere a unei taxe suplimentare pentru un serviciu concesionat pentru o sumă anume, nefăcându-se distincția între platformele de gunoi aflate pe domeniul public şi camerele de precolectare?

2.            Având în vedere că, din punct de vedere legal, nu există această posibilitate de a încasa o sumă suplimentară, ne poate spune conducerea Rosal cine va răspunde penal pentru că se doreşte suplimentarea veniturilor acestei firme prin mijloace ilicite, care exced tarifului stabilit prin HCL 212/2017?

3.            Prin urmare, dacă extra-tariful nu poate fi perceput legal, iar gunoaiele rămân neridicate, cine răspunde pentru focarele de infecţie ce urmează a se forma şi cum poate fi rezolvată problema legal, atâta timp cât camerele de precolectare nu există ca şi noţiune în Regulament şi contractile încheiate între părţi?

Sunt întrebări simple, care vizează intrarea în legalitate a acestei situaţii şi respectarea drepturilor membrilor UAP de către SC Rosal Grup SA.  Pentru aceasta anunţăm atât membri noştri, cât şi pe operatorul de salubritate, că UAP PRahova a deschis două dosare civile, a depus sesizări către autorităţile statutului pentru că situaţia să fie clară din punct de vedere legal.

Astfel, UAP a demarat în instanţă două procese, într-unul solicita obligarea paratei SC Rosal Grup SA la efectuarea activităţii de colectare şi încărcare a deşeurilor menajere din camerele de precolectare conform contractului încheiat între părţi, iar în celălalt solicităm, pe cale de ordonanţă preşedinţiala obligarea SC Rosal Grup SA la efectuarea activităţilor menţionate până la soluţionarea dosarului întemeiat pe dreptul comun.

Dacă instanţă va decide că Rosal are dreptate atunci asociaţiile membre UAP se  vor conforma, dar rămânem circumspecţi ca un extra-tarif, pe care îl considerăm ilicit, este o soluţie pentru că angajaţii operatorului să îşi îndeplinească obligaţiile de a colecta deşeurile menajere din interiorul camerelor de precolectare.

Vă vom ţine la curent cu demersurile UAP şi rezultatele acestora şi sperăm că instanţă să rezolve această situaţie în mod corect, pentru că avem încredere în justiţie
Back To Top