Categorie: Dezvăluiri

vodafone-LogoIeri am primit, pe adresa redacţiei, un mail de la un angajat care lucrează în CallCenterul Vodafione din Ploieşti, în care se descriu lucruri incredibile petrecute în cadrul acestui sediu, dar şi detalii legate despre felul în care se încearcă relocarea activităţii şi felul de a se scăpa de angajaţi, după cum descrie angajatul aflat sub protecţia anonimatului, situaţia din Callcenter.

Iată conţinutul integral al mailului primit:

"Aici lucrurile stau rău ca tratament faţă de angajaţi (nu mă refer la condiţtiile efective de muncă)... mai mult de 300 din cei 400 angajaţi de aici nu vor fi de acord cu relocarea şi vor fi obligaţi, conform Vodafone, să-şi dea demisia... adică nici salariu compensatoriu, nici ajutor de şomaj...

ei (Vodafone - n.r.) vor să plece din Ploieşti pe rea-voinţă... au zis că "din motive de business" chipurile.. n-au nici un motiv de business... vor să scape de Ploieşteni... altfel ar fi alocat măcar costul navetei ca şi creştere salarială... nu doar 2 mil. cum se aude peste tot... ne mint, ne dau informaţiile reale decât în ultimul moment când practic îţi pun hârtia în faţă... am o silă de HR-ul lor care doar human nu pot spune ca e... ei se gândesc doar la profitul celor de pe poziţii înalte, în detrimentul angajatului de rând pe care-l calcă în picioare...
am zis destul... din partea mea să nu mai aud de Vodafone...
ştii? ei au o vorbă pe-aici venită de la conducere... "un client nefericit înseamnă alţi 10 clienţi care părăsesc reţeaua"... întrebarea mea e "un angajat nefericit ce înseamnă?" am să le fac reclamă proastă peste tot..."

Back To Top