Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Dezvăluiri

Stimaţi alegători ţepuiţi, iată că a dat Domnul şi mai vine un calup de alegeri, întru îndestularea ziariştilor şi a dumneavoastră cu promisiuni. Intrăm, aşadar, în forţă, prezentându-vă europarlamentarele româneşti, episodul II. De această dată, vom auzi promisiuni diferite, adică nu o să mai zică catindatul pulimii că îi asfaltează uliţa şi îi dă Eugenia electorală, ci o să promită străzi mai bune, mâncare multă, curve pe toate gardurile nu la noi, ci la Bruxelles. Să-i dăm drumul cu bârfoteca.

PD-L îşi numără lovelele cotizanţilor


Pentru că anul 2008 a fost plin de cheltuieli, iar membrii PD-L, ca şi ceilalţi actori de pe scena politică, au zguduit puşculiţele până au guiţat a gol, şefilor de organizaţie judeţeană le este din ce în ce mai greu să convingă sponsorii pentru sfânta cotizaţie de campanie. Toate eforturile pediste se lovesc de un rânjet sfidător din multe locuri, din partea oamenilor care au mai cotizat şi în trecut, dar când a venit vorba de întors recompense, au primit, după caz, cotu' şi pişcotu', sictir sau chiar degetul mijlociu. PD-L este recunoscut în judeţ ca fiind partidul care îşi neglijează cel mai tare clientela politică, motiv pentru care foarte mulţi oameni de afaceri cochetează, deja, cu alte partide, de unde primesc bezele după bezele. Viitorul va stabili dacă modul de coabitare al portocaliilor este cel mai potrivit. Ţinem aproape!

 

La CONPET suflă vânt de DNA


Într-o ediţie trecută a APH vă povesteam despre clădirea aia hidoasă ridicată la rondul II, care se potriveşte cu arhitectura Bulevardului Castanilor exact ca omul de afaceri Radu Oprea cu funcţia de prefect. Şi pentru că, dintr-o pură coincidenţă, desigur, am ajuns la domnul prefect, pe care îl salutăm şi îi dorim succes în activitate, trebuie să vă amintim că hidoşenia de sticlă de pe bulevard a fost construită sub bagheta firmei patronate de domnia sa, URBAN, despre care vă spuneam că a uitat să bage nişte chestii de susţinere la geamuri. Alături de sfatul de a ocoli pe trotuarul celălalt sediul Conpet, pentru a nu avea probleme cu geamurile care vă pică în cap, trebuie să vă povestim urmările produse de articolul nostru. Bârfuliţa, împreună cu informaţiile publicate au avut darul de a ne face cunoscuţi pe toţi pereţii Prefecturii Prahova, motiv pentru care îi mai mulţumim odată domnului Oprea pentru publicitatea gratuită, dar a produs şi reacţii neaşteptate. Într-o bună zi, patronul unei firme din Constanţa a sunat la sediul redacţiei, pentru a ne înjura. După ce l-am calmat, un anume domn Cârlig ne-a declarat o grămadă de amănunte despre care vom reveni în ediţia viitoare a ziarului nostru. Acum, pe scurt, trebuie să ştiţi că firma acestui tip a lucrat la geamurile Conpet, în subantrepriza URBAN, desigur. După ce a mai adresat o serie de înjurături la adresa stilului de lucru şi a seriozităţii ploieştene, omul ne-a declarat că mai are de primit vreo 15 miliarde de la Conpet, care, printr-o conjunctură tâmpită, l-a lăsat cu ochii în soarele de la Constanţa.
Mai grav este că există o înţelegere asupra căreia se vor ocupa procurorii, prin care Conpet trebuia să plătească facturile direct către societatea din Constanţa. Ce a făcut Conpet? La ultima factură, la terminarea lucrărilor, printr-o înţelegere între directorul URBAN şi cel al CONPET, societatea CONPET a plătit suma de bani aferentă lucrărilor prestate de constănţean direct către URBAN, în loc de prestator. Este de la sine înţeles că nici până în ziua de azi societatea care a efectuat lucrarea nu şi-a mai recuperat banii de la URBAN sau Conpet. Aşteptăm reacţia noului director Claudiu Coleşiu, după aceste informaţii publicate. Probabil că tânărul director va demara nişte investigaţii, pentru că am auzit că i-a speriat pe o grămadă dintre şmecherii vechi care făceau şuşanele prin CONPET. Probabil că domnul Coleşiu şi DIICOT-ul sunt ultima salvare a acestei situaţii. Baftă, Claudiu, bagă frica-n ei!

 

Tânăr şi neasfaltat

Back To Top