Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

masină messerschmitt-kr175
Categorie: Economic

 

• Reprezentanții Registrului Auto Român din Grivița, au avut o surpriză când au văzut vehiculul neobișnuit adus la inspecția tehnică.
• Micul triciclu motorizat, fabricat în 1953, un Messerschmitt KR175 original, este în stare aproape perfectă de funcționare.


Registrul Auto Român a postat fotografii cu una dintre cele mai simpatice mașini construite în secolul XX, un autovehicul cu trei roți, și motor de 11 CP, vehicul ce putea atinge 80 km/h. Mașinuța a fost produsă de Messerschmitt, companie cunoscută pentru avioanele din al Doilea Război Mondial.

Messerschmitt era celebră pentru avioanele de luptă Bf 109 și Me 262, dar după război i s-a interzis timp de zece ani să mai producă avioane, așa că a ales să fabrice mașini de mici dimensiuni.

Aceste mașinuțe au fost proiectate de un inginer aeronautic pe nume Fritz Fend, care a trăit până în 2000.

CITEȘTE ȘI: Registrul Auto Români a lansat, marți, serviciul "Istoric vehicul"

Numele companiei vine de la inginerul Wilhelm Emil „Willy" Messerschmitt care s-a născut la final de secol XIX și a murit în 1978.

Iată ce au scris reprezentanții RAR pe pagina de facebook, despre micul vehicul:

„La sediul R.A.R. din Calea Griviței am avut plăcuta surpriză să întâlnim o legendă „micro” a autovehiculeor pe trei roți, un Messerschmitt KR175. Este prima variantă Kabinenroller (în traducere adaptată - scuter cu cabină - n.r.) a celebrului constructor german de avioane din al Doilea Război Mondial, care și-a făcut debutul în 1953, urmând ca în 1956 să fie înlocuit cu varianta KR200. Denumirea „scuterului” vine de la motorul său unicilindru de 175 cmc, în doi timpi, care dezvoltă 11 CP și un cuplu motor maxim de 12,75 Nm. Are două roți directoare în față și una singură în spate care face și tracțiunea, iar după spusele constructorului poate să atingă viteza maximă de 80 km/h. Un detaliu important pentru modelul de față este că vopseaua este cea autentică.”

Foto: Registrul Auto Român Oficial

CITEȘTE ȘI: Un român a dus la RAR, pentru ITP, o mașină ale cărei roți erau legate cu sfoară

Back To Top