Categorie: Economic

Camera de Comerţ şi Industrie Prahova a invitat, săptămâna trecută, oamenii de afaceri şi reprezentanţii autorităţilor locale să participe la o dezbatere pe tema „Etica în mediul de afaceri”. Invitaţi speciali ai evenimentului au fost cunoscutul jurnalist Emil Hurezeanu şi omul de afaceri Peter Imre. Proiectul creat de Philip Morris România încearcă să le explice companiilor ce înseamnă responsabilitatea socială.

Etica în afaceri-teorie sau realitate? Aurelian Gogulescu, preşedintele CCI Prahova, este sceptic în ceea ce priveşte conceptele de etică în afaceri şi responsabilitate socială a companiilor. În schimb, Peter Imre este optimist şi are încredere în grija companiilor faţă de angajaţi, mediu şi consumatori. Imre este încântat de preocuparea pentru calitatea produselor sau serviciilor oferite şi de informarea consumatorilor asupra caracteristicilor acestora.
Oameni de afaceri participanţi la acest dialog au ajuns la concluzia că abordarea etică a afacerilor este catalizatorul succesului în economia modernă, asigurând recunoaştere, credibilitate şi încredere din partea publicului larg, a consumatorilor, a instituţiilor statului şi, nu în ultimul rând, a angajaţilor. Emil Hurezeanu crede că sentimentul de vinovăţie face ca în special marile companii să gândească programe cu impact social. "Trebuie să le explicăm companiilor că au o responsabilitate socială, iar în momentul în care vor înţelege acest lucru bătălia publică a fost câştigată”, a spus Hurezeanu.

Back To Top