Infantilism


Acum liberalii au aruncat 4,5 milioane de euro unei firme desemnată pentru a ne cheltui banii pe utopii. "HOLA SOY RUMANO!". Campania în sine este un fetus. Si a demonstrat-o cu patos. La spectacolul din Castellon, organizat in fostul târg de vite, au fost prezenţi doar 100 de inşi, şi aceia români rătăciţi de la feeria vecină. În Coslada au fost dublul celor de la Castellon. Dar aici românii au fost mai furioşi, pentru că au fost minţiţi că spectacolul ar fi trebuit să înceapă la ora 15, dar au fost nevoiţi să mai aştepte două ore si jumătate lipiţi de scenă. Organizarea amatorească şi-a spus cuvântul. Atelierele infantile au fost organizate... infantil Acest "tot" nu justifică acele 4,5 milioane...


Ruşi „nespălaţi” sau cum se fierbe macaroana


În fond, pentru ce trebuia să se cheltuiască atâţi bani? Aţi văzut dumneavoastră spectacole plătite de statul englez pentru spălarea imaginii englezilor "hooligans" sau a beţivilor care cuceresc vara plajele spaniole? Aţi văzut oare o campanie plătită de Germania pentru spălarea imaginii nemţilor care beau bere până cad pe jos în propria vomă, în Mallorca? Aţi văzut că Maroc plăteşte o campanie pentru schimbarea imaginii despre miile de traficanţi de haşiş? Sau columbienii pentru cocaina adusă de pe ogoarele lor sudamericane? Ori că Moscova îi „spală” pe ruşii care împânzesc cu mafia lor paradisul imobiliar de pe coastele de vacanţă? NU! Fiecare dintre noi este ambasador al României, prin noi este văzută ţara în sine. În România sunt mii de mafioţi italieni care şi-au investit banii negri şi averile în afaceri oneste. Uneori, cazând la pace cu politicienii care, „unşi”, au închis generos ochii. Credeţi că percepţia noastră, a românilor, a fost că italienii sunt mafioţi? A venit oare Berlusconi cu o campanie în Spania sau în România pentru a limpezi sau spăla imaginea italienilor? Aţi văzut undeva vreun cort cu inscripţia "Hola soy italiano!", în care să le arate spaniolilor, spre exemplu, cum se fierbe macaroana, cum se face un capuccino sau pe Celentano cântând ca e mândru că e italian? Dar noi suntem altfel!


Măslina naţională sau nimic despre ouăle lui Adrian Năstase


Am creat ateliere în Plaza din Coslada pe care s-au plătit mii si mii de euro ca să arătam cum ne vopsim în public... ouăle! Şi nu mă refer la cele ale domnului Năstase.
Credeti că şi-au sfâşiat oare spaniolii hainele să vadă aceste lucruri milenare 100% românesti? NU! Tot noi, românii eram cei cu care Saatchi &Saatchi şi-a justificat acţiunea. Pentru că ar trebui să facă şi asta Guvernul României: să ne demonstreze de ce este necesar atâta tam-tam ieftin în conţinut, dar scump la plată. La final ar trebui să demonstreze că şi spaniolii au fost prezenţi în acţiunile lor şi, mai ales acum, odată încheiată campania, vor trage ei de noi pe străzi să le îngrijim mai abitir bătrânii, să le culegem mai cu spor căpşuna ori măslina naţională.


Fabulous Soirit


Dar guvernul nu va reacţiona înfuriat de neîndeplinirea planului si că spaniolii nu au fost cuprinşi de febra romanească... Pentru că acest guvern liberal dorea doar sa-şi facă campanie electorala pe banii noştri, al celor alungaţi de acasă. Nouă, celor care nu au un loc de munca de 10-15 ani de când ne-am părăsit ţara şi lucrăm printre străini. Nouă, celor care am plecat de acasă ca să putem plăti gazele, lumina si alimentele celor lăsaţi la vatră în ghearele unui guvern nepăsător şi care doreşte doar să se perpetueze la putere şi să-şi împartă ouăle vopsite. Ştiţi bine că aceasta minciună de genul „Hola soy rumano!” ne-a mai fluturat-o şi Năstase şi alţi domni sub alte denumiri ştiinţifice: Made in Roumania, Fabulous Spirit...etc...! (va urma)

Back To Top