Modalitate nouă de campanie electorală la Ploieşti. Formaţiunile politice s-au luat la întrecere în a rezerva toate biletele la piesele Teatrului din Ploieşti. PD-L Prahova este primul partid care a încheiat deja un contract cu conducerea teatrului. Lucian Sabados, directorul Teatrului Toma Caragiu, a anunţat că democrat liberalii au achiziţionat două pachete de bilete pentru această săptămână şi se poartă discuţii şi pentru alte spectacole.
Sabados a precizat că PD-L nu este singura formaţiune politică care şi-a propus să-şi trimită alegătorii la teatru. „Există intenţia de a se achiziţiona întreg pachetul de bilete pentru mai multe reprezentaţii, până la finalul lunii noiembrie. Sunt preferate comediile şi spectacolele de revistă”, a spus Sabados.
Roberta Anastase, preşedintele PD-L Prahova, a declarat că aceasta este o modalitate nouă pentru România de marketing politic. „Oamenii s-au săturat să li se bată la uşă în campaniile electorale, de metoda door-to-door. Am ales să ne cunoaştem şi să comunicăm altfel, în prag de campanie, şi să ne bucurăm de plăcerea de a viziona o piesă de teatru”, a explicat şefa democrat-liberalilor prahoveni, care a mai spus că invitaţiile cumpărate de PD-L au fost împărţite simpatizanţilor şi membrilor de partid. Un pachet complet de 250 de bilete la reprezentaţiile Teatrului Toma Caragiu costă între 1.500 şi 2.000 lei. Alte partide care şi-au propus să îşi invite simpatizanţii la spectacole de teatru sunt PSD şi PNL.