Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Timp liber
Mini-muffins-cookies-and-fruitSimţi nevoia să mănânci ceva dulce la scurt timp după micul dejun? Muşti dintr-un baton de ciocolată fără să îţi dai seama? Simţi nevoia să bei ceva pentru a combate somnul care te pândeşte după o masă de prânz copioasă?

De ce simţim "pofta de dulce"?
Există mai multe motive pentru care simţim nevoia de a mânca dulciuri. Unul dintre motive este zestrea genetică, care stabileşte încă de la naştere gustul dulce preferat pentru tot restul vieţii. Carbohidraţii stimulează eliberarea de serotonină, substanta care are drept efect apariţia unei stări de bine. Tot gustul dulce determină şi eliberarea de endorfine, substanţele care determină aparitia senzaţiei de calm şi relaxare.
Experţii susţin că este implicată şi o importantă componentă învăţată, suprapusă celei genetice: de fiecare dată când ne răsplătim eforturile cu ceva dulce se accentuează preferinţa pentru dulciuri, ducând în final la necesitatea repetată de a mânca dulciuri. Problema capătă importanţă atunci când cantitatea de alimente care conţin zahăr în concentratii mari este mare.
Consumul de dulciuri nu trebuie privit cu superficialitate. Dacă necesarul zilnic al unui bărbat este de 9 linguriţe de zahăr, iar al unei femei este de 6 linguriţe, majoritatea adulţilor americani consumă, conform unui studiu recent, o cantitate de zahăr echivalentă cu aproximativ 22 de linguriţe zilnic.

Cum să vă stăpâniţi pofta de dulciuri chiar din acest moment
Se recomandă să nu vă refuzaţi complet pofta de dulciuri, ci să mâncaţi câte o bomboană când simţiţi nevoia, cu condiţia să nu depăşiţi nivelul de 150 de calorii zilnic. În felul acesta nu apare un sentiment psihologic negativ şi puteţi în continuare să controlaţi nevoia de dulciuri;
- Combinaţi alimentele: când simţiţi nevoia de a mânca dulciuri, înlocuiţi o parte din cantitatea propusă cu un aliment sănătos, de exemplu dacă simţiţi nevoia de ciocolată introduceţi o banană în sos de ciocolată, sau dacă doriţi chipsuri, înlocuiţi o parte dintre acestea cu nuci;
- Guma de mestecat: înlocuiţi o prăjitură sau o gustare dulce cu mestecatul unei gume, aceasta având mai puţine calorii. Studii recente au arătat că mestecatul gumei determină o ameliorare a poftei de dulciuri;
-Mâncaţi fructe: ţineţi fructe la îndemână pentru momentele când pofta de ceva dulce vă da târcoale. Fructele vă vor oferi atât ceva dulce, cât şi fibrele atât de necesare organismului. Se recomandă nucile, seminţele sau fructele confiate, desigur însă, fructele proaspete sunt de departe cele mai indicate;
- Ridicaţi-vă şi faceţi o scurtă plimbare. Specialiştii sunt de părere că o scurtă plimbare poate determina dispariţia poftei de dulciuri;
- Alegeţi calitatea în detrimentul cantităţii. Nu uitaţi, stomacul trebuie să fie plin cu mâncăruri sărace în calorii, nu cu dulciuri;
- Mâncaţi regulat. Aşteptatul meselor determină creşterea apetitului pentru dulciuri care „strică foamea".

Cum să vă stăpâniţi pofta de dulciuri pe termen lung
Evitaţi îndulcitorii artificiali. Îndulcitorii artificiali par o idee grozavă doar la prima vedere. În realitate s-a demonstrat că nu satisfac pofta de dulciuri, şi pe termen lung determină creşterea în greutate;
Oferiţi-vă o recompensă - fiecare pas este o victorie personală şi trebuie să vă bucuraţi pe deplin de succes;
O planificare bună şi o strategie isteaţă pot controla foarte eficient pofta pentru dulciuri;
Multe persoane mănâncă dulciuri când sunt stresate, deprimate sau înfuriate; mâncarea nu rezolvă problemele emoţionale. Rezolvarea acestor probleme atrage după sine şi rezolvarea problemei alimentare aşa că nu vă sfiiţi – cereţi ajutor.
De la caz la caz, unele trucuri sunt mai eficiente decât celelalte. Doar încercând mai multe abordări o veţi găsi pe cea care vi se potriveşte cel mai bine;
Indiferent de strategia adoptată, este important să nu încercaţi să schimbaţi totul dintr-o dată. Modificările stilului de viaţă trebuie făcute cu atenţie, chiar dacă par uşor de realizat în primă instanţă, schimbările trebuie menţinute apoi pentru a avea o stare de sănătate cât mai bună.

Back To Top