Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Timp liber

healthy-unhealthyPoftele alimentare reprezintă o manifestare normală a organismului.
Oricât de plăcut este să îţi satisfaci micile plăceri vinovate, vei ajunge să regreţi că nu te-ai abţinut.
Dacă mănânci când nu îţi este foame, sau mănânci pentru că nu ai altceva mai bun de făcut, află care sunt alimentele care te ajută să îţi astâmperi pofta de mâncare.

Fulgii de ovăz
Au un continut ridicat de fibre. Consumaţi dimineaţa sau la prânz asigură senzaţia de saţietate pentru o perioadă lungă de timp. Odată ajunşi în stomac, fulgii de ovăz îşi măresc volumul, te vei sătura rapid şi nu vei mai simţi nevoia să mănânci tot felul de alimente nesănătoase.
Fulgii de ovaz au un indice glicemic mic şi vor asigura organismului doze mici şi constante de zahăr. Reglarea nivelului de zahar din sânge favorizează scăderea în greutate.

Merele
Sunt fructe care se găsesc în magazine pe tot parcursului anului. Pe lângă faptul că te protejează de boli şi întăresc sistemul imunitar, merele acţioneaza ca o barieră împotriva poftei de mâncare. Continutul ridicat de apă asigură o senzaţie îndelungată de saţietate. Te plictiseşti? Mănâncă un măr!

Ceaiul verde
Ceaiul verde poate combate pofta de mâncare printr-o substanţă care stimulează producţia de colecistochinină. Acest hormon conferă rapid senzaţia de saţietate şi, spun specialiştii, aceasta durează până la 4 ore.
Tot ceaiul verde conţine substanţe care accelerează arderea grăsimilor şi te ajută să slăbeşti treptat. Pentru rezultate optime, consumă câte o cană de ceai verde înainte de fiecare masă.

Castravetii muraţi
Profită de murăturile pe care le-ai pregătit în toamnă. Specialiştii spun că 100 de grame de castraveţi muraţi taie pofta de mâncare şi te ajută să te simţi mai sătul decât dacă mănânci 100 de grame de cartofi prăjiţi. Evită castravetii muraţi din comerţ - conţin conservanţi şi zahăr care nu te ajută să slăbeşti.

Nu este greu să faci faţă poftelor alimentare. Daca începi să conştientizezi ce efecte au poftele alimentare asupra organismului şi te străduieşti să le eviţi, vei observa că nu ţi se va mai face foame atât de des, iar porţiile de mâncare nu vor mai fi atât de mari.

Back To Top