Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

produse supermarket prețurile
Categorie: Economic
  • Companiile majore de consum sacrifică unele linii de produse pentru a combate costurile care cresc rapid şi scăderea cererii consumatorilor.
  • Printre acestea se numără Nestle, Heinz și Unilever.

Multe companii au început să-şi reducă ofertele în timpul pandemiei şi reînnoiesc agresiv aceste eforturi, eliminând articolele mai puţin populare pentru a se concentra pe produse la care pot creşte mai uşor prețurile, pe fondul inflaţiei prelungite ale produselor alimentare, scrie News.ro, citând informații publicate de Reuters.

Directorii Nestle şi Unilever au declarat că au înregistrat economii de miliarde după ce au renunţat la produsele cu vânzări slabe din portofoliile lor de produse. Nestle a spus că renunţare la produse a generat anul trecut economii de 1 miliard de franci elveţieni (1,06 miliarde de dolari), în timp ce Unilever a spus că practica a economisit 2 miliarde de dolari. Kellogg a renunţat la linia de shake-uri cu proteine Special K şi Nestle la paninii Lean Cuisine Nestle, baconul congelat Sweet Earth Benevolent şi Sweet hot dogii Earth Vegan.

Eliminarea produselor mai puţin populare face parte dintr-un ”program de reducere a complexităţii” în curs de desfăşurare la Kraft Heinz, au declarat directorii săi la Conferinţa Consumer Analyst Group din New York, săptămâna aceasta. Recent, compania a scos din fabricaţie Heinz Real Mayonnaise.

Directorul general al Mondelez International, Dirk Van de Put, le-a declarat analiştilor de pe Wall Street, la conferinţă, că producătorul Oreo are reguli clare privind înlocuirea produselor vechi cu altele noi – ”unul înăuntru, unul afară”.

Citiți și: MANAGERII ESTIMEAZĂ CĂ PREȚURILE VOR ÎNRREGISTRA O CREȘTERE ACCENTUATĂ 

Martin Renaud, un director de marketing de top la Mondelez, a declarat pentru Reuters că producătorul de ciocolată are ”prea multe arome”. ”Uneori avem tendinţa de a lansa o mulţime de lucruri pentru că sunt interesante, dar trebuie să fim foarte riguroşi”, a spus Renaud.

Găsiți mai multe exemple pe News.ro.

Back To Top