Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

bogăție
Categorie: Economic

 

• Mare parte dintre cei din generația milenialilor trebuie să facă mai multe eforturi pentru a câștiga bani și a avea același standard de viață ca al părinților lor.
• Studiul arată și că diferența de bogăție între cei de 60 de ani și cei mai tineri de 40 de ani aproape s-a dublat.

Documentul a constatat că boom-ul bogăției, care a prins viteză încă din anii ’80, a adâncit prăpastia dintre bogați și săraci, dintre tineri și bătrâni, potrivit Fortune.
Mai exact, diferența medie de bogăție între cei de 60 de ani și peste această vârstă (în mare parte generația baby-boomers) și cei de 40 de ani și mai tineri (milenialii născuți între 1982 și 2000 plus generația Z) aproape s-a dublat, începând din anii 1960 și 1970.

CITEȘTE ȘI: REPER, deschidere de filială în Prahova și întâlnire cu ploieștenii

Este cât se poate de firesc ca generațiile mai în vârstă, care au avut mai mult timp să acumuleze avere, să aibă o plasă de siguranță financiară mai bună decât cea a copiilor lor. Dar este o realitate incontestabilă că cei din generația baby-boomer o duc mult mai bine, în timp ce averea celor cu vârste între 20 și 39 de ani a scăzut, susțin autorii cercetării, Luis Bauluz, profesor de economie la Universitatea CUNEF din Madrid, și Timothy Meyer, doctorand la Universitatea din Bon, relatează capital.ro.

Descoperirile evidențiază „o creștere dramatică a inegalității bogăției între grupurile de vârstă”, care pune generațiile mai tinere în dezavataj când vine vorba de economisire și de capitaluri proprii.

În plus, milenialii se confruntă cu reguli mai aspre de creditare, prețuri în creștere și o mobilitate financiară mai mică.

Milenialii din America au încercat să se realizeze profesional și să adune bogăție pe fondul unei crize imobiliare și a unei inflații record, care amenință să conducă la o nouă recesiune.
Mai multe pe capital.ro

CITEȘTE ȘI: Autostrada Ploiești – Brașov. Cu cinci variante de traseu, toate de peste 8,5 miliarde de euro, proiectul are șanse minime să devină realitate

Back To Top