- Scris de Alex Policală
- Românii au devenit, brusc, din comentatori de fotbal, critici de film și istorici de Facebook.
- Fotbal nu prea mai avem, politica nu ne mai interesează, așa că ne orientăm către alte domenii cu părerile noastre avizate.
Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.
Inteligența artificială (IA) este un domeniu in continua evoluție, care promite să schimbe radical modul în care oamenii interacționează cu tehnologia. De la conducerea autonomă la chat-bot-uri și de la sisteme de recomandare la analiza datelor, IA se folosește în prezent în mai multe domenii decât oricând.
• Împreună cu psihoterapeutul Maria Diana Drăghici, continuăm seria de articole dedicate învățământului românesc din perspectivă psihologică: ce poate face un cadru didactic în conjuncturi pentru care nu a fost pregătit.
• Astăzi, ne orientăm în situația: „Elevul meu diagnosticat cu o formă de autism a avut o evoluție incredibilă în cele două luni de școală parcurse”.
• Cum poate aborda un cadru didactic educația copiilor care au o situație specială.
• Împreună cu psihoterapeutul Maria Diana Drăghici continuăm, astăzi, seria de articole dedicate învățământului românesc din perspectivă psihologică.
• Aflăm mărturia unui cadru didactic cu experiență despre provocări și dezvoltare personală de-a lungul carierei.
• Vom discuta despre elevii „problemă”, despre bullyng și ce stă în puterea profesorilor să facă în aceste situații.
• Psihoterapeutul Maria Diana Drăghici începe astăzi o serie de articole dedicate învățământului românesc și asta pentru că numeroase aspecte din acest sistem sunt cauze sau reacții ale elementelor de natură emoțională, greu de gestionat sau dificil de sesizat.
• Profesorul între părinți & elevi, colegi & cancelarie, sistemul de învățământ & birocrație.
• Lipsa de motivație din cauza a ceea ce i se întâmplă și nu este în controlul lui să schimbe și cum poate face față stresului sunt numai câteva dintre subiectele din cadrul următoarelor abordări.
• Deseori, în terapii, apare atitudinea: „vreau să cresc, dar mă uit la versiuni mai tinere de-ale mele”, „vreau să mă simt bine, dar mă uit către ceea ce mă face să mă simt neplăcut”.
• Aceste comportamente reflectă rana umilinței, care are loc, de cele mai multe ori, în copilărie și se manifestă până târziu, la vârsta adultă, manifestându-se prin blocaje și alte elemente problematice.
• Cum o abordăm și cum o vindecăm ne spune psihoterapeutul Maria Diana Drăghici.